اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

۱۵۶ هزار خانوار فارسی تحت پوشش کمیته امداد هستند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: ۱۵۶ هزار خانوار در استان فارس، تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند که از خدماتی نظیر معیشتی، فرهنگی، اشتغال و اجاره مسکن بهره‌مند می شوند.

۱۵۶ هزار خانوار فارسی تحت پوشش کمیته امداد هستند

محمد بدری در گفت و گو با خبرنگار فارس در شیراز با بیان اینکه برای کمیته تنها امکان حمایت به صورت کمک هزینه وجود دارد، بیان کرد: پس از گزارش خبرگزاری فارس، ما پیرامون خانواده ای سه نفره در یکی از روستاهای شهرستان مهر بررسی ها را انجام داده و وضعیت این خانواده را جویا شدیم.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد فارس اضافه کرد: این خانواده سه نفره به صورت کامل تحت پوشش کمیته امداد هستند و به صورت مستمر ماهیانه دریافت می کنند.

وی با اشاره به اینکه به این خانواده کمک های بسیاری صورت گرفته، اظهار داشت: همه کمک هایی که در سرفصلهای کمیته امداد همچون درمانی، فرهنگی، معیشتی و مشاوره وجود دارد را به این خانواده ارائه داده ایم.

این مسئول ادامه داد: در مباحث خدماتی نظیر تعمیر لوزام منزل مثل کولر و خرید آبگرمکن کمک هزینه هایی به این خانواده پرداخت شده است و اگر منزل آنها نیاز به تعمیر داشته باشد، کمیته امداد پای کار خواهد بود.

بدری با بیان اینکه بضاعت کمیته امداد در همین حد است و همین این موارد نیز برابر ضوابط و قوانین ما می باشد، متذکر شد: پدر این خانواده که هیچ گونه اختیاری ندارد اگر نیاز به تخت، ویلچر و برخی وسایل و امکانات دیگر داشته باشد، در صورت مراجعه به کمیته امداد به آنها کمک خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همه مددجویان کمیته امداد تحت پوشش بیمه سلامت هستند و بیمه مکمل آنان نیز بیمه امداد است، اظهار داشت: در مباحث بیمارستانی و عمل اگر مددجویی نیاز داشته باشد، همه خدمات در بیمارستانهای طرف قرارداد با کمیته امداد امام خمینی استان فارس، برای آنها رایگان خواهد بود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد فارس در خصوص تحصیل مددجویان نیز بیان کرد: هر یک از مددجویان کمیته امداد همچون این بانوی روستایی اگر قصد ادامه تحصیل تا بالاترین مقاطع تحصیلی را داشته باشند، کمیته امداد در زمینه کمک هزینه تحصیل حمایت کامل از آنها خواهد کرد.

قابل ذکر است که در پی گزارش خبرگزاری فارس از این خانواده مستمند برخی از دستگاه های اجرایی استان نیز قول مساعدت و کمک را به این خانواده داده اند که امیدواریم هر چه زودتر عملیاتی شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول