اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

برگزاری مسابقه از بهشت تا بهشت ویژه ماه رمضان در مهریز

دبیر کانون خدمت رضوی مهریز از برگزاری مسابقه از بهشت تا بهشت ویژه ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

برگزاری مسابقه از بهشت تا بهشت ویژه ماه رمضان در مهریز

حسین دهقانی‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از مهریز، اظهارکرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، مسابقه فرهنگی از بهشت تا بهشت  با هدف ارتقای سطح معرفت و دانش خدمه و خادمیاران از ویژه ماه رمضان برگزار می شود.

وی افزود: مسابقه  از بهشت تا بهشت با موضوعات قرآن، نهج البلاغه ، صحیفه سجادیه و انتقال پیام‌های کوتاه از این منابع نورانی با کمک همکاران حوزه معاونت تبلیغات اسلامی طراحی و در ماه مبارک رمضان بصورت مجازی برگزار می شود.

دبیر کانون خدمت رضوی گفت: خادمیاران می‌تواند از طریق سامانه جامع خادم رضوی (khadem.razavi.ir) یا سامانه خادمیاری (khademyar.razavi.ir)  برای شرکت در این مسابقه ثبت‌نام کنند.

دهقانی‌زاده تصریح کرد: مسابقه از بهشت تا بهشت شامل ۳۰ گام است که هر گام دربرگیرنده مطالبی است که بعد از مطالعه، آزمون مربوطه که شامل یک سوال چهارگزینه ای است فعال می‌شود و هر گام مربوط به یکی از روزهای ماه رمضان است. بعد از پایان ماه مبارک رمضان و اتمام سی گام نتایج نهایی مشخص می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: خدمه یا خادمیاران حرم مطهر که موفق به کسب حداقل نمره ۲۵ از ۳۰ شوند ۵ امتیاز آموزشی عمومی در کارنامه آنها ثبت خواهد گردید.

وی بیان کرد: به 8 نفر برتر خدمه یا خادمیار حرم مطهر یا استانی هدایایی اهدا می شود.

انتهای پیام/چ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول