اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شهریاری: تاج از حذف فوتبال ساحلی ایران خبر نداشت/ خود فیفا هم بابت این تصمیم ابهام دارد

رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال گفت: مهدی تاج هم از تصمیم گرفته شده خیلی متعجب بود و احساس می‌کنم در جلسات شفاف سازی نشده است.

شهریاری: تاج از حذف فوتبال ساحلی ایران خبر نداشت/ خود فیفا هم بابت این تصمیم ابهام دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پریا شهریاری در مورد اینکه مهدی تاج رئیس کمیته فوتبال سالنی و ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا است و چطور ممکن است نداند ایران نمی‌تواند سهمیه بگیرد، اظهار داشت: از ابتدا که با او صحبت می‌کردم مطمئن بودیم. حتی نفری هم که الان در AFC حضور دارد، به ما اعلام کرده بود در محاسبات ایران قطعا صعود خواهد کرد.

وی در مورد اینکه آیا بعد از اعلام این خبر مستقیم با مهدی تاج صحبت کرده یا خیر، گفت: بله، تاج هم از تصمیم گرفته شده خیلی متعجب بود. احساس می‌کنم در جلسات هم این شفاف سازی نشده، تاج گفت که پیگیر این موضوع است. حتی گفت نامه‌ای تهیه کنید و به ما هم مشورتی داد. از او خواستیم با توجه به اینکه نایب رئیس AFC‌ هم است و می‌تواند به ما کمک کند حق ایران را زنده کنیم. این قول را به ما داد که پیگیری کند.

رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال، در مورد اینکه وقتی تاج رئیس کمیته یک فدراسیون بین‌المللی است چطور در جریان نبوده و آیا در جلسه حاضر نبوده و یا اینکه آیا او را دور زده اند، عنوان کرد: او در جلسه حضور داشت اما این ابهام برای همه ما وجود دارد که چه اتفاقاتی افتاد.

شهریاری در مورد اینکه با مسئولان مکاتبه شده و پاسخ آن‌ها چه بوده، عنوان کرد: هنوز پاسخی از AFC دریافت نکردیم. این موضوعی بود که فقط مهدی تاج در جریان است. حتی فردی که در بخش مربوطه AFC حضور داشت قبل از جلسات کمیته به ما قاطعانه گفته بود ایران صعود می‌کند. 

وی تصریح کرد: جالب است که وقتی این خبر منتشر شد، سرمربیان تیم‌های قدرتمند دنیا به من پیامک زدند. همه شوکه شدند. حتی خود فیفا ابهام دارد که علت عدم انتخاب تیم ایران در جام جهانی چیست؟ من ۸سال است که مستقیم با آن‌ها کار می‌کنم. تیم ملی ایران یکی از قدرتمندترین تیم‌های دنیا است و به آن احترام می‌گذارند. واقعا شوکه شدند که این تیم از مسابقات حذف شود.

رئیس کمیته فوتبال ساحلی  در خصوص عکس‌العمل فدراسیون فوتبال ایران در این باره چیست، اظهار داشت: تیم حقوقی که مساله میزبانی بحرین را پیگیری می‌کند، در این پرونده هم ورود کرده است. نامه خیلی خوبی با مستنداتی که داشتیم تهیه شده و سه روز پیش به AFC ارسال کردیم. منتظر پاسخ آن‌ها هستیم. تا جام جهانی ۶ماه زمان داریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول