اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ترابی: به تهران بازگردیم بازی های خیلی سختی داریم/ جشن هواداران پرسپولیس برای ما ارزشمند است

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت:وقتی به تهران بازگردیم بازی های خیلی سختی داریم و زمانی برای جشن گرفتن نداریم.

ترابی: به تهران بازگردیم بازی های خیلی سختی داریم/ جشن هواداران پرسپولیس برای ما ارزشمند است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی ترابی در نشست خبری پیش از بازی برگشت با الوحده امارات درباره اینکه در زمان بازگشت به تهران چگونه صعود خود را جشن می گیرند، اظهار داشت: وقتی به تهران بازگردیم بازی های خیلی سختی داریم و زمانی برای جشن گرفتن نداریم. تمام تمرکزمان روی ادامه لیگ است زیرا هواداران انتظارات بالایی دارند. ان شالله ابتدا در اینجا با بازی ها و نمایش خیلی خوب دست پر از این دو بازی به ایران بازگردیم و در آنجا هم بار دیگر برای هواداران افتخارآفرینی کنیم.

ترابی درباره اینکه آیا قبل از ورود به هند تصور می کردند پرسپولیس تا این اندازه قوی ظاهر شود یا اینکه برنامه اش این بود بازی به بازی پیش رفته و موفقیت‌هایش را ادامه بدهد، گفت: به هر حال ما پرسپولیس هستیم و در این چند سال ثابت کرده ایم برای کسب نتایج خیلی خوب مستحق هستیم. دو بار صعود به فینال آسیا این موضوع را به همه فوتبالدوستان ثابت می‌کند و تلاش  می‌کنیم امسال به قهرمانی که کمترین حق ما بوده برسیم. امیدوارم با دعای خیر مردم و هواداران امسال این حق را بگیریم.

بازیکن تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: با انگیزه خیلی زیادی وارد مسابقات شدیم. کادرفنی و بازیکنان انگیزه مضاعفی داشتند تا بتوانند با عملکرد خوبی وارد این مسابقات شدهند. حریفان را آنالیز کردیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم و تاکنون هم عملکردمان خوب بوده است. ان شالله در این دو بازی هم سربلند از زمین بیرون بیاییم.

ترابی درباره اینکه اهمیت بازی فردا برای الوحده فشار مضاعفی به تیم پرسپولیس وارد می‌کند توضیح داد: به تیم حریف کاری نداریم، همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا از بازی فردا حداکثر امتیاز را به دست بیاوریم. زیرا هواداران از تمام بچه‌های پرسپولیس انتظار برد دارند و می‌خواهیم این 3 امتیاز را کسب کرده و به آنها هدیه کنیم. همان یک شبی که طرفداران پرسپولیس جشن می‌گیرند برای ما خیلی ارزشمند است. امیدوارم با یک بازی خوب 3 امتیاز را به دست بیاوریم.

وی درباره اینکه  خودش تاکنون دو ضربه پنالتی را به ثمر رسانده و آیا در بازی فردا هم به این موضوع فکر می‌کنید، گفت:‌ پنالتی هم جزئی از بازی است خدا را شکر می‌کنم روی این پنالتی‌ها گلزنی کردم. اگر در جریان بازی موقعیتی پیش بیاید، سعی می‌کنم بیشتر از گلزنی برای تیمم مثمر ثمر باشم. برای بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس مهم برد تیم است. اینکه چه بازیکنی گل بزند و یا پاس گل بدهد خیلی مهم نیست. شاد کردن دل مردم ایران کلی برای ما ارزش دارد و سعی داریم در ادامه مسیر همین کار را با قدرت انجام بدهیم.

ترابی در باره اینکه قبل از شروع مسابقات همه فکر می‌کردند پرسپولیس بتواند به راحتی تیم گوآ را شکست بدهد اما حریف هندی در لیگ قهرمانان 2 امتیاز به دست آورد، توضیح داد: قطعا لیگ قهرمانان جای تیم‌های خوب است. گوآ هم بهترین تیم هند بوده که وارد این مسابقات شده، ما هم پرسپولیس هستیم و در تمام مسابقات با تمرکز و اعتماد به نفس بالا وارد مسابقه می‌شویم. فرقی ندارد  حریف ما گوآ باشد، الریان و یا تیم‌های دیگر. تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم تا سبب افتخار مردم ایران و هوادارانمان باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول