اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع 300 بسته کمک معیشتی در زنجان به همت بسیج کارگری

مسؤول بسیج کارگری استان زنجان گفت: به همت بسیج کارگری استان ۳۰۰ بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه ماه رمضان در میان نیازمندان این استان توزیع خواهد شد.

توزیع 300 بسته کمک معیشتی در زنجان به همت بسیج کارگری

یحیی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به فرارسیدن هفته کارگر و روز بسیج کارگری اظهار کرد: همزمان با سال ۱۴۰۰ از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، سازمان بسیج کارگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اقدام به معرفی دستاورد‌های این قشر کرده است.

مسؤول بسیج کارگری استان زنجان با اشاره به اینکه پنجم تا ۱۱ اردیبهشت‌ماه به نام هفته بسیج کارگری نامگذاری شده است، افزود: در این هفته برنامه‌های مختلفی با همکاری اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان برگزار می‌شود.
مسئول بسیج کارگری استان زنجان خاطرنشان کرد: دیدار با کارگران دو واحد تولیدی با حضور مسؤولان اداره کل تعاون و سازمان با تجلیل و امتنان از برترین‌های کارگری و بسیج کارگری، معرفی شهید شاخص قشر کارگری و دیدار با خانواده شهدا و دلجویی از کارگران آسیب دیده و خانواده متوفیان حین کار از جمله برنامه‌های این هفته است.
وی با اشاره به اینکه در نخستین روز از هفته کارگر، بسیج کارگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به منظور ارتقای سلامت و ایمنی کارگران در کارخانجات در دو شرکت مینوی خرم‌دره و شیر پاستوریزه پگاه استان اقدام به ایجاد ایستگاه سلامت خواهد کرد، ادامه داد: معاینه کارگران و انجام تست کرونا توسط اکیپ پزشکی در این ایستگاه‌ها انجام می‌شود.
احمدی اضافه کرد: به همت بسیج کارگری استان زنجان ۳۰۰ بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه ماه مبارک رمضان در میان نیازمندان این استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول