اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

آمادگی بسیج برای حمایت از یک میلیون ایتام/توزیع یک میلیون بسته معیشتی میان نیازمندان

مسؤول سازمان بسیج سازندگی کشور از آمادگی این نهاد برای حمایت از یک میلیون نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد در قالب پویش ایران مهربان خبر داد.

آمادگی بسیج برای حمایت از یک میلیون ایتام/توزیع یک میلیون بسته معیشتی میان نیازمندان

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، سردار محمد زهرایی، مسؤول سازمان بسیج سازندگی کشور در جلسه با حضور مجید باجلان، رئیس ستاد مرکزی طرح اطعام مهدوی، علیرضا عسگریان، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد و مسؤولان استانی بسیج سازندگی که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: تعامل سپاه، بسیج و کمیته امداد یک همکاری سازنده و مثال زدنی است.

 وی با بیان اینکه تعهد بسیج حمایت از یک میلیون نفر از ایتام تحت حمایت امداد در پویش ایران مهربان است، افزود: امیدواریم در پایان ماه مبارک رمضان، جشن بزرگ موفقیت ایران مهربان را با مشارکت همه اقشار و اصناف بسیجیان برگزار کنیم.

 
سردار زهرایی همچنین با اشاره به همکاری بسیج با کمیته امداد در برگزاری پویش اطعام مهدوی تاکید کرد: بسیج تا پایان ماه مبارک رمضان یک میلیون بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد کرد.
 
مجید باجلان، رئیس ستاد مرکزی طرح اطعام مهدوی نیز در این جلسه با اشاره به اجرای پویش ایران همدل در پی بیانات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان سال گذشته، گفت: بزرگترین پویش مردمی پس از انقلاب با لبیک مردم و نهادها به فرمایشات رهبر معظم انقلاب به وجود آمد.
 
 باجلان با اشاره به ظرفیت‌های بسیار زیاد بسیج در سطح کشور تاکید کرد: برای رسیدن به اهداف پویش ایران همدل در کمک به محرومان، نیازمند همکاری همه نهادها از جمله بسیج هستیم.
 
وی از فعالیت سه هزار آشپزخانه در سراسر کشور تاکنون خبر داد و گفت: مشارکت فعال گروه‌های جهادی و مردم نیکوکار نشان داد، مردم ایران همیشه در صحنه هستند و در مواقع نیاز از هیچ تلاشی فروگزار نیستند.
 
انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول