اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

برپایی مسابقه بزرگ کتابخوانی «کتاب ماه» در ماه مبارک رمضان

مسابقه مجازی کتابخوانی «کتاب ماه» به مناسبت ماه مبارک رمضان ویژه نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

برپایی مسابقه بزرگ کتابخوانی «کتاب ماه» در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس، عباس باباخانیان مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: مسابقه مجازی کتابخوانی «کتاب ماه» به مناسبت ماه مبارک رمضان و با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و اپلیکیشن کتابراه برگزار می‌شود.

باباخانیان افزود: این مسابقه از کتاب «فرزندم این چنین باید بود» (جلد یک)، نوشته‌‌ اصغر طاهرزاده (ویژه جوانان و بزرگسالان) و کتاب «زیر درخت انجیر»، نوشته‌ جابر تواضعی (ویژه نوجوانان) با هدف تریج فرهنگ کتاب‌خوانی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند بر اساس گروه سنی خود از میان دو کتاب‌ فوق یکی را انتخاب و مطالعه کنند. قابل ذکر است این دو کتاب به صورت رایگان در اپلیکیشن کتابراه در دسترس قرار دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت کتاب‌ها را به صورت رایگان دانلود کنند. همچنین از ۱۶ تا ۳۱ اردیبهشت فرصت دارند تا پاسخ سوالات را ارسال کنند. سوم خرداد قرعه‌کشی بین کسانی که پاسخ صحیح داده‌اند انجام می‌شود.

شیوه برگزاری مسابقه:

سوالات مسابقه برای همه‌ افرادی که کتاب‌های مسابقه را تا ۳۱ اردیبهشت ماه از اپلیکیشن کتابراه دریافت کرده‌اند، فعال می‌شود. سوال‌ها چهار گزینه‌ای هستند. از هر کتاب ۱۵ سوال پرسیده می‌شود و به کسانی که بیشترین پاسخ صحیح را ارسال کرده باشند به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

جوایز ویژه‌ هر کتاب:

ـ نفرات اول: ۲۰ میلیون ریال کمک هزینه خرید تبلت به ازای هر نفر
ـ نفرات دوم تا چهارم: ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی به ازای هر نفر
ـ نفرات پنجم تا یازدهم: ۵میلیون ریال جایزه نقدی به ازای هر نفر 

سایت کتابراه: https://www.ketabrah.ir و اپلیکیشن کتابراه برای اندروید، IOS  و ویندوز در دسترس است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۹۶۶۵۳۴۶۲ تماس بگیرید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول