اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

دستور سرلشکر سلامی برای بکارگیری همه امکانات سپاه برای مقابله با کرونا

فرمانده کل سپاه در ارتباط ویدئوکنفرانی با فرماندهان سپاه‌های استانی دستور داد همه امکاناتشان را برای رسیدگی به بیماران کرونایی و پیشگیری از ابتلا به کار گیرند.

دستور سرلشکر سلامی برای بکارگیری همه امکانات سپاه برای مقابله با کرونا

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (یکشنبه) در جلسه قرارگاه امام رضا (ع) سپاه که به صورت ارتباط ویدئوکنفرانسی با فرماندهان سپاه استانی برگزار شد، اظهار داشت: هم اکنون بیش از ۳۰۰ خانواده در روز داغدار می‌شوند که این مسائل، جامعه ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: لذا توصیه اکید ما این است که برادران سپاه همه امکانات چه امکانات درمانی در سطح بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های سپاه و چه امکانات بسیج جامعه پزشکی را به کار گیرند و همچنین طرح موفق شهید سلیمانی را که در موج قبلی کرونا بسیار قوی ظاهر شد، همچنان اجرا کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما این بار دوباره در نقطه عزیمت جدی ایستاده ایم و عزم و اراده مستحکمی را باید به نمایش بگذاریم و در همین خصوص باید آحاد پایگاه‌های مقاومت بسیج را مجدد در خدمت این طرح قرار دهیم و با مردم ارتباط صمیمی و نزدیک برقرار و همه اقدامات گذشته را با بهبود روش‌ها تکرار کنیم.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه واکسیناسیون هم در موازات این حرکت‌ها ادامه دارد و اگر فعالیت‌های ما در عرصه پیشگیری و درمان و واکسیناسیون به شکل قوی و کاملاً هماهنگ صورت گیرد در آینده نزدیک شاهد مهار این بیماری خواهیم بود، گفت: لازمه ریشه کنی ویروس کرونا در کشور، هماهنگی و تلاش همگانی است. مردم عزیز ما در کنترل و پیشگیری این بیماری نقش بسیار برجسته‌ای دارند و اگر همه توصیه‌ها را مورد توجه قرار دهند، ما بسیار سریع از گذرگاه‌های بحرانی این بیماری عبور خواهیم کرد و دوباره در یک مسیر سراشیبی خوب قرار خواهیم گرفت.

وی گفت: نیرو‌های مسلح هم با همه امکانات و توان خود در صحنه حاضر است و انشاالله با مشارکت و اراده جدی مردم نتایج بسیار خوبی خواهیم گرفت. این پدیده جدی و خطرناک است و نباید در مقابل آن کوتاه بیاییم و کاملا قرارگاه‌ها را فعال نگه دارید و در صحنه باشید.

فرمانده کل سپاه افزود: بالاخره این بیماری تاثیرات اجتماعی دارد بر روی اشتغال مردم نیز تاثیر گذار است و به تبع آن بر معیشت مردم نیز اثر می‌گذارد. همه چیز را باید تقسیم کنیم ما در شادی مردم سهیم می‌شویم و در مشکلات نیز شریک می‌شویم و انشاالله تا پرچم حل مشکلات معیشتی مردم را در این شرایط بر دوش می‌گیریم.

سرلشکر سلامی با تاکید بر ضرورت تداوم کمک‌های مومنانه و ارائه امداد‌های معیشتی به مردم، خطاب به فرماندهان سپاه‌های استانی و مسئولان، خاطرنشان کرد: خیران را به کار و خدمت بگیرید و از ظرفیت‌های مردم خوب استفاده کنید و از خود ظرفیت‌های بسیج و سپاه نیز استفاده شود تا بتوانید به همه کسانی که امروز در کمبود‌های معیشتی قرار دارند امداد و کمک رسانی کنید.

وی در پایان گفت: این مسئله امروز تکلیف و برای ما یک ماموریت بدون منت است و باید این خدمت را انجام دهیم. لباسی که در تن ماست لباس خدمت و وفاداری برای این مردم است و لباس وفاداری به آرزو‌ها و آرمان‌های مردم است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول