اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

مدیر مرکز تحقیق و نوآوری کروز: برای تولید قطعات خودروهای برقی برنامه داریم

مدیر مرکز تحقیق و نوآوری شرکت کروز گفت: کروز با دستیابی به توانایی ایده پردازی، طراحی و تولید قطعات خودرو از مرکز تحقیق و توسعه به مرکز تحقیق و نوآوری تغییر یافت و در این مرکز توانستیم بسیاری از قطعات استرتژیک مانند کنترلر ایربگ، ECU و... را بومی سازی کنیم.

مدیر مرکز تحقیق و نوآوری کروز: برای تولید قطعات خودروهای برقی برنامه داریم

محمدرضا دهقان مدیر مرکز تحقیق و نوآوری شرکت صنایع تولیدی کروز گفت: ده سال است که این مرکز با عنوان تحقیق و توسعه در کروز شکل گرفته و در زمینه الکترونیک خودرو فعالیت دارد. به مروز زمان با کسب دانش، به توانایی ایده پردازی، طراحی و تولید قطعات خودرو همگام با دانش روز دنیا دست یافتیم و سال گذشته با امکانات بیشتر و در جهت پیشبرد هر چه بهتر صنعت قطعه سازی، مرکز جدید تحقیق و نوآوری کروز افتتاح شد.
دهقان با اشاره به اینکه تا به امروز توانستیم بسیاری از قطعات استراتژیک الکترونیک را بومی سازی کنیم، اظهار کرد: با توجه به اینکه بسیاری از آپشن های خودروهای روز دنیا مربوط به بخش الکترونیک خودرو است و این صنعت در آینده به سمت خودروهای برقی و خودران پیش می رود، نیاز به بخش الکترونیک مشخص می شود.
وی افزود: روی موتورهای درون سوز فعالیت های بسیار داشتیم و برنامه هایی برای تولید قطعات خودروهای برقی داریم.
مدیر مرکز تحقیق و نوآوری شرکت صنایع تولیدی کروز گفت: توانستیم ای سی یو را در 5 نسل داخلی سازی کنیم. با توجه به نیاز موتورهای جدید، کارایی و آپشن های متفاوت تر، علم و دانش لازم برای طراحی نرم افزار و سخت افزار را دارا و در حال کار روی موتورهای توربوشارژ هستیم تا در نسل های بعدی، دستاوردهای بیشتری برای موتورهای جدید به وجود آید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول