اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

۹ هزار ایثارگر در مرحله اول، واکسن کرونا دریافت کردند

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از توقف کمیسیون‌های پزشکی به صورت حضوری تا اطلاع ثانوی در مناطق قرمز خبر داد.

۹ هزار ایثارگر در مرحله اول، واکسن کرونا دریافت کردند

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از توقف کمیسیون‌های پزشکی به صورت حضوری، تا اطلاع ثانوی خبر داد.

وی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و خطری که جانبازان عزیز را تهدید می‌کند، کمیسیون‌های پزشکی تا بهبود وضعیت، در شهرهای قرمز به صورت تلفنی و آنلاین انجام خواهد شد.

عباسپور اظهار داشت: کمیسیون‌های پزشکی در شهرهای زرد با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی همچنان به صورت حضوری خواهد بود. 

وی گفت: پذیرش ایثارگران مبتلا به بیماری کرونا در بیمارستان‌های ساسان و خاتم‌الانبیاء(ص) انجام می‌شود و به منظور جلوگیری از انتقال این بیماری به سایر بیماران جامعه ایثارگری، بیمارستان مصطفی خمینی ایثارگران دارای بیماری‌های غیر از کرونا را پذیرش خواهد کرد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید در خصوص آخرین وضعیت تزریق واکسن کرونا برای جامعه ایثارگری گفت: در مرحله اول این طرح ۹ هزار نفر از جامعه ایثارگری شامل جانبازان دو چشم نابینا، ضایعه نخاعی، دو عضو قطع و بیشتر، جانبازان شدید شیمیایی و والدین چند شهید واکسن ویروس کرونا را دریافت کردند و در مرحله دوم نیز کار واکسیناسیون برای جانبازان ۵۰ تا ۷۰ درصد که حدود ۳۲ هزار نفر هستند در حال انجام است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول