اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

یوسفیان‌ملا: لاریجانی به‌سوی هیچ جریانی دست دراز نکرده است

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: آقای لاریجانی تا الان به‌سوی هیچ جریان سیاسی، دست دراز نکرده است.

یوسفیان‌ملا: لاریجانی به‌سوی هیچ جریانی دست دراز نکرده است

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، عزت‌الله یوسفیان ملا، فعال سیاسی با بیان اینکه آقای لاریجانی بین مدیران و مسوولان کشور جایگاه ویژه‌ای دارد، گفت: با وجود این جایگاه ویژه، ایشان تا الان برای نامزدی در انتخابات، نه گفته می‌آید و نه گفته نمی‌آید. رئیسی هم همینطور است.

یوسفیان‌ملا در پاسخ به این سؤال که چرا علی لاریجانی برای اعلام نامزدی تشکیک و تردید دارد، تصریح کرد: به هر حال باید شرایط کشور را سنجید. مگر آقایان دیگر تشکیک ندارند؟ آیا حاج آقای رئیسی یا آقای قالیباف صریح اعلام کرده‌اند؟

این فعال سیاسی اضافه کرد: عملکرد دولت‌های گذشته به حدی ناپسنده بوده که الان دیگر کسی جرات ندارد. باید دید معادلات چگونه پیش می‌روند و چه جوابی می‌دهند.

یوسفیان‌ملا افزود: شرایط هر چه برای آقای لاریجانی هست مثل شرایط اقتصادی مردم و وضعیت بد کرونا در کشور، برای آقای رئیسی و آقای قالیباف و آن‌هایی که به‌طور جدی مطرح‌اند هم هست. البته دیگرانی که چندان شناخته شده نیستند، مثل آقای سعید محمد، آقای دهقان و آقای قاضی‌زاده باید بیایند و خود را به مردم معرفی کنند.

وی درباره نسبت میان اصلاح‌طلبان و علی لاریجانی، گفت: آقای لاریجانی چون تا الان هیچ دلیلی برای این مساله[آمدن یا نیامدن به انتخابات] اعلام نکرده‌اند، بنابراین هر کسی هر حرفی بزند، صرفا حدس و گمان است.

یوسفیان‌ملا افزود: آقای لاریجانی از ابتدا هیچ امیدی به جریانات سیاسی نداشت که اگر امید داشت، با همین‌ها رایزنی می‌کرد.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی افزود: ایشان کمتر از دیگران نبود که نخواهد برای جذب دیگران با آن‌ها رایزنی کند اما تا الان با هیچ جریان سیاسی برای حضور در انتخابات، مذاکره نداشته است اما از سمت جریان‌ها، بسیار به سمت ایشان آمدند. 

یوسفیان‌ملا در این باره افزود: آقای لاریجانی تا الان به سوی هیچ جریان سیاسی، دست دراز نکرده است.

 یوسفیان‌ملا درباره مصاحبه اخیر حمیدرضا ترقی(خبرآنلاین-۲۲‌فروردین‌۱۴۰۰) که  گفته بود لاریجانی در کنار قالیباف و محسن رضایی یکی از گزینه‌های مدنظر شورای وحدت و شورای ائتلاف است، گفت: آقای لاریجانی در طول ۱۲‌سال ریاست مجلس، اصل کارشان بر اجرای قانون اساسی و ولایتمداری بود اما اگر آقای موحدی کرمانی لطف داشتند و به ایشان چیزی گفته‌اند، حتم بدانید که آقای لاریجانی چیزی از این جریان[شورای وحدت و شورای ائتلاف] نخواسته است.

منبع: روزنامه صبح نو

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول