اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

افتتاح نمایشگاه قم تا سه ماه آینده

استاندار قم وعده داد نمایشگاه بین المللی قم یک ماه پس از تکمیل دو ماهه مسیر دسترسی به آن، آماده افتتاح و بهره برداری باشد.

افتتاح نمایشگاه قم تا سه ماه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در برنامه «یکشنبه های عمرانی» پس از بازدید از دو پروژه عمرانی قم در گفت و گو با خبرنگاران بیان داشت: یکی از پروژه های بازدید شده امروز، مرکز تحقیقات سازمان هواشناسی استان است که خوشبختانه ۹۲ درصد پیشرفت داشته است و امیدواریم در دو ماه آینده به بهره برداری برسد.

وی همچنین خواستار تخصیص اعتبارات لازم به این پروژه، مساعدت دستگاه های خدمات رسان برای اختصاص انشعابات لازم و همچنین تداوم پیگیری برای تکمیل این پروژه در سطح وزارت راه و شهرسازی شد.

سرمست سپس به بازدید دیگر امروز خود یعنی پروژه تکمیل راه دسترسی به نمایشگاه بین المللی قم توجه داد و این نمایشگاه را ویترین تولید و صنعت استان دانست و خاطر نشان کرد: موقعیت خاص جغرافیایی قم و البته موقعیت خاص این نمایشگاه در کنار اتوبان قم - تهران می تواند سهم بسزایی در رونق تولید استان داشته باشد و از این رو باید اذعان کرد که نمایشگاه بین المللی قم می تواند به عنوان یک نمایشگاه پر بازدید مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به این که اتاق بازرگانی و بخش خصوصی در حال تکمیل نمایشگاه بین المللی قم هستند اظهار کرد: وعده ما حمایت از اتاق بازرگانی و بخش خصوصی برای تکمیل این پروژه است که یکی از این حمایت ها، فراهم کردن راه دسترسی به نمایشگاه را خواهد بود.

استاندار قم ادامه داد: وعده پیمانکاران آن است که این مسیر دسترسی در دو ماه آینده کامل شود و البته به صورت همزمان انتظار داریم تا  بخش خصوصی هم به تعهدات خود درباره خود نمایشگاه بین المللی عمل کند.

سرمست در پایان سخنان خود وعده داد نمایشگاه بین المللی قم یک ماه پس از تکمیل مسیر دسترسی، آماده افتتاح و بهره برداری باشد.
انتهای پیام/۷۸۰۲۷

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول