اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

2 فینال بزرگ در لالیگا؛ امتحان سخت مسی و سیمئونه پس از هدیه زیدان +عکس و فیلم

امشب 2 دیدار حساس و مهم در لالیگا برگزار می‌شود که می‌تواند سرنوشت رئال مادرید و قهرمان را مشخص کند.

2 فینال بزرگ در لالیگا؛ امتحان سخت مسی و سیمئونه پس از هدیه زیدان +عکس و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته رئال مادرید در هفته سی و سوم لالیگای اسپانیا مقابل رئال بتیس در خانه متوقف شد. تساوی زیدان باعث شد تا امید به اردوی اتلتیکو و بارسلونا تزریق شود و این 2 تیم با حذف رئال مادرید شانس بیشتری برای خود در قهرمانی ببیند.(اینجا)

امشب 2 فینال بزرگ در لالیگا به گفته اسپورت برگزار می شود که می‌تواند سرنوشت تیم زیدان را مشخص کند. سرمربی رئال مادرید با اینکه خودش اظهار داشت هنوز امیدوار است اما پیروزی بارسلونا و اتلتیکومادرید در 2 فینال امروز می‌تواند شانس کهکشانی‌‌ها را به حداقل برساند.

امشب بارسلونا در ال‌مادریگا میهمان ویارئال و تیم اونای امری است و یک بازی سخت مقابل زردپوشان دارد. بازی رفت گرچه با برتری پرگل 4 بر صفر مسی و یارانش به پایان رسید و تیم کنونی امری شرایط خیلی خوبی دارد و به همین دلیل اسپورت آن را یک فینال بزرگ نامید.

موندو دپورتیوو نیز در چاپ امروز خود دیدار امروز بارسلونا و ویارئال یک فینال بزرگ دانست. 

اتلتیکومادرید نیز دیگر فینال امشب لالیگای اسپانیاست. این تیم امشب از ساعت 23 و 30 دقیقه میهمان بیلبائو در باسک است. تیم سیمئونه پس از ناکامی‌های هفته‌های اخیر در 2 بازی متوالی به پیروزی رسیده و اکنون از آمادگی خوبی برخوردار است. بازی امشب مقابل بیلبائو و تیم سرسخت مارسیلنو می‌تواند روند پیروزی‌های مادرید را تغییر دهد. 

نکته مهم برای سیمئونه بازگشت لوئیس سوارس به تمرینات است و این بازیکن می‌تواند در این مسابقه حاضر شود. 

فیلمی از بازی بارسلونا مقابل ویارئال در هفته اول رقابت‌های لالیگا را مشاهده کنید. بارسلونا در آن زمان بسیار تحت فشار بود و کومان در اولین بازی خود توانست پیروزی پرگلی بدست آورد. (گزارشی از عملکرد کومان در بارسلونا را در اینجا بخوانید)

 

 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول