اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نامه‌ جباری به رئیس قوه قضائیه در تقدیر از عملکرد دادگستری هرمزگان

جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در نامه‌ای به آیت الله رییسی آورده است: دکتر صالحی به خوبی اهداف عالیه‌ی دستگاه قضا را در استان محقق کرده است.

نامه‌ جباری به رئیس قوه قضائیه در تقدیر از عملکرد دادگستری هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جباری عضو هیأت رئیسه‌ی فراکسیون حقوقدانان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به آیت اللّه رئیسی رئیس قوه قضائیه کشور از عملکرد دادگستری استان هرمزگان تقدیر و تشکر کرد.

️نماینده‌ مردم غرب هرمزگان در خانه ملت با اشاره به تغییر رویکرد دستگاه قضائی کشور در سطح کلان به تمجید از عملکرد دکتر صالحی در استان هرمزگان پرداخت که به خوبی اهداف عالیه‌ی قوه قضائیه را در استان محقق نموده است.

 جباری طی نامه‌ی فوق به کاهش اطاله دادرسی، نظارت مستمر، حمایت از تولید، بازرسی‌های سرزده، تکریم حقوق شهروندان، توجه ویژه به امور زندانیان و خانواده های آنان، اطلاع رسانی اقدامات دستگاه قضایی و کسب رتبه های برتر کشوری در رسیدگی به پرونده های معوق را جزء دستاوردهای مهم دادگستری استان هرمزگان دانست که سزاوار تقدیر فراوان است.

️این نماینده حقوقدان مجلس با بیان اینکه دکتر علی صالحی از چهره‌های فرهیخته، کاردان و دلسوز خانواده قضا میباشد اضافه کرد که دستاوردهای فوق مرهون تلاش های بی وقفه‌ی ایشان و مجموعه قضایی استان هرمزگان در جهت تحقق عدالت، رسیدگی به محرومین و حمایت از حقوق مشروع مردم است.

️نماینده مردم بندرلنگه، بستک، کیش و پارسیان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از نامه‌ی خود خطاب به قاضی القضات کشور از مسئولیت خطیر و مدیریت جهادی ایشان در قوه قضائیه قدردانی کرد که موجب افزایش عدالت، نظارت، شفافیت و تحقق رضایتمندی عمومی در سطح کشور شده است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول