اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع 3 هزار بسته حمایتی بین کارگران زنجانی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از توزیع 3 هزار بسته حمایتی بین کارگران به مناسبت روز کارگر خبر داد.

توزیع 3 هزار بسته حمایتی بین کارگران زنجانی

محمدرضا یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن روز کار و کارگر گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس، برنامه‌های این هفته متفاوت‌تر از سنوات گذشته و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه اغلب برنامه‌های اداره کل امسال نیز به صورت مجازی و برخی از برنامه‌ها نیز ویدئو کنفرانسی برگزار خواهد شد، اضافه کرد: آنچه مسلم است برنامه‌ها طبق زمان‌بندی روزانه برگزار می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس با توجه به وضعیت قرمز در بسیاری از مناطق استان به لحاظ شیوع کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برنامه‌های گرامیداشت و تجلیل از کارگران به صورت مجازی اجرا خواهد شد.

یوسفی با اشاره به اینکه واحدهای نمونه به مناسبت روز کارگر «واحد نمونه صنعت» شرکت خالص سازان روی زنجان «واحد نمونه کشاورزی» زنجیره تولید مرغ شرکت صبا مرغ نوآوران زنجان «گروه کار نمونه صنعت» گروه کار دکتر جواد مقدم از شرکت خالص سازان روی زنجان، «کارگر نمونه بخش صنعت» مهران نصیری و جوشکار شرکت ایران ترانسفو زنجان، «کارفرمای سلامت محور» شرکت پارس حیات، شرکت تسکو، شرکت قطعات ایران خودرو،  شرکت مینو، شرکت جی تی آی، شرکت نخ تایر، شرکت سیمان زنجان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: اجرای طرح کمک مومنانه و مواسات در حمایت از کارگران نیازمند و آسیب‌دیده و پیش‌بینی تهیه و توزیع 3 هزار بسته حمایتی در بین آنان با استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی و تعاونی‌ها از جمله برنامه‌های هماهنگ شده در ایام هفته کارگر است.

وی ضمن اشاره به بحث غربالگری کرونا در شرکت پگاه زنجان ادامه داد: تقدیر از خادمان سلامت جامعه کارگری و کارفرمایی استان تقدیر از مسؤولین خانه‌های بهداشت کارگری فعال در امر مبارزه با کرونا نیز انجام خواهد شد.

یوسفی همچنین از برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی در بین کارگران از طریق فضای مجازی، مسابقات ورزشی بصورت مجازی شامل دارت و شطرنج در بین کارگران خبر داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان افزود: دیدار مدیر کل و مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان با روسای تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان و اهدای لوح تقدیر، تجلیل از زنان کارگر ورزشکار و نخبه، تولید و انتشار بروشور و کلیپ در فضای مجازی در مورد هفته کارگر و دستاوردهای اداره کل در خصوص حمایت از کارگران استان نیز از دیگر برنامه‌های جانبی است که همزمان با روز کارگر اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول