اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ضرورت تشکیل روستا بازارها در آذربایجان‌شرقی برای قطع دست واسطه‌ها

مدیر تعاون روستایی استان آذربایجان‌شرقی بر ضرورت تشکیل روستا بازارها در استان برای قطع دست واسطه‌ها تاکید کرد.

ضرورت تشکیل روستا بازارها در آذربایجان‌شرقی برای قطع دست واسطه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی‌اکبر نژادرضا در جلسه شورای هماهنگی  تعاون روستایی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر برگزاری مستمر جلسات شورای هماهنگی در سال‌جاری، آن را راهی برای رسیدن به اهداف ترسیم شده و استفاده از ظرفیت شبکه مجازی برای تشکیل جلسات و تبادل نظر را نیاز ضروری در شرایط کرونایی دانست و  اظهار داشت: برنامه‌ریزی چراغ راه رسیدن به اهداف است که در اول سال باید برنامه‌ریزی مشارکتی درست و منطقی و سخت کوشی را الگوی کار استان جهت نیل به اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی و شبکه تعاون روستایی قرار دهیم تا بتوانیم به وظیفه خود در راستای شعار سال عمل کنیم.

وی با بیان اینکه در برنامه‌ریزی، آسیب‌شناسی اقدامات گذشته و بازخورد مثبت می‌تواند به مانع‌زدایی و پشتیبانی از تولید کمک کند بر تکمیل زنجیره تولید در هر شهرستان براساس مزیت محصول آن شهرستان تاکید کرد و در ادامه به تشریح سایر برنامه‌های استانی و شهرستان‌ها پرداخته و از معاونان و روسای ادارات استانی خواستار برنامه‌ریزی و چاره‌جویی مشکلات مطرح شده شهرستان‌ها شد.

معاون بازرگانی مدیریت تعاون روستایی استان نیز در این جلسه به تشریح برنامه‌های حوزه فنی و بازرگانی محصولات کشاورزی پرداخت و در سخنان خود به تبادلات بین شبکه‌ای ملی، استانی و شهرستانی اشاره کرد.

جعفر لاهوتی در مورد ایجاد روستا بازار و ضرورت تشکیل روستا بازارها جهت قطع دست واسطه‌ها در آشفته کردن عرضه و تقاضا در اولین فرصت تاکید کرد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول