اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

فرنگی‌کار قم در اردوی تیم ملی نوجوانان ایران

رئیس هیات کشتی استان قم از حضور کشتی‌گیر نخبه و آینده‌دار قم در اردوی آماده‌سازی جدید تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران خبر داد.

فرنگی‌کار قم در اردوی تیم ملی نوجوانان ایران

محمدهادی علیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: از امروز اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان زیر نظر کادر فنی آغاز می‌شود و کشتی‌گیران در اوزان 45، 48، 51، 55، 60، 65، 71، 80، 92 و 110 کیلوگرم برای به دست آوردن دوبنده تیم ملی تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری این اردو به میزبانی هیات کشتی استان فارس، اضافه کرد: نفرات دعوت شده به این اردو تا شانزدهم اردیبهشت ماه در شهر شیراز تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و از استان قم یک کشتی‌گیر به نام محمدجواد طالبی‌نوید در وزن 45 کیلوگرم این اردو حضور دارد.

رئیس هیات کشتی استان قم با بیان اینکه قم در یک دهه اخیر هر ساله در تیم‌های ملی کشتی فرنگی نماینده داشته است، افزود: در مجموع 35 کشتی‌گیر در این مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان حضور دارند و از استان‌های خوزستان، فارس، قم، تهران، خراسان‌رضوی، مازندران، لرستان، کهکیلویه و بویراحمد و البرز دعوت شده‌اند، ضمن اینکه توابع تهران نیز یک نماینده دارد.

وی در ادامه به رقبای کشتی‌گیر قم در وزن 45 کیلوگرم این اردو اشاره و عنوان کرد: محمدجواد طالبی‌نوید برای به دست آوردن دوبنده این وزن در پیکارهای برون‌مرزی امسال باید با علی احمدی‌وفا از خوزستان، محمدرضا غلامی از فارس و ابوالفضل جهانگیری از تهران رقابت کند.

علیایی که زمستان سال 1399 به عنوان رئیس جدید هیات کشتی استان قم جانشین محسن وزیری شد، در ادامه بیان کرد: هدایت تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان بر عهده قهرمان اسبق این رشته یعنی مسعود هاشم‌زاده است و مربیانی همچون مهدی محمدی از البرز، رضا فرضی‌زاده از اردبیل و چند مربی دیگر از استان‌های تهران، مازندران، خوزستان و فارس این تیم را همراهی مِ‌کنند.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول