اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تاکید بر رفع نواقص آسفالت جاده قدیم بستان‌آباد_تبریز

نماینده مردم شهرستان بستان‌آباد در مجلس بر رفع نواقص آسفالت جاده‌ای و تعریض پل اوجان و بهسازی آسفالت جاده قدیم بستان‌آباد_تبریز تاکید کرد.

تاکید بر رفع نواقص آسفالت جاده قدیم بستان‌آباد_تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد، غلامرضا نوری در جلسه رفع موانع تولید و حل مشکلات جاده‌ای شهرستان بستان‌آباد با اشاره به استقرار واحدهای تولیدی و برخی از صنایع در حوزه استحفاظی شهرستان بستان‌آباد خواستار پیگیری پروژه‌ها و تامین اعتبار برای رفع نواقص آسفالت جاده‌ای شهرستان شد.

غلامرضا نوری همچنین در این جلسه خواستار تسریع در تعریض پل اوجان در داخل شهر بستان‌آباد  و بهسازی و ساماندهی آسفالت جاده قدیم این شهرستان با توجه به حجم بالای ترافیک شد.

یدالله الهیاری گفت: 6 میلیارد تومان اعتبار برای رمپ خروجی از آزادراه برای واحدهای تولیدی و صنایع منطقه سعید آباد و بهسازی آسفالت جاده کاشی تبریز اختصاص داده شده است.

فرماندار شهرستان بستان‌آباد افزود: این میزان اعتبار از محل تبصره ۱۹ و مابقی آن مابین واحدهای تولیدی و مشارکت فرمانداری بستان‌آباد و دستگاه‌های اداری شهرستان تامین خواهد شد.

مدیرکل حمل و نقل جاده ای استان نیز در این جلسه از آمادگی این اداره برای پیگیری پروژه‌های جاده‌ای و به‌خصوص مشکلات جاده‌ای صنایع و واحدهای تولیدی و همچنین از  آغاز ادامه پروژه آسفالت‌ریزی جاده بستان‌آباد به تبریز در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول