اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

آزمایش رایگان کرونا همراه با زیارت‌ در امامزاده

با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا، زائران امامزادگان پنج تن (ع) لویزان می‌توانند برای اطمینان از سلامتی خود به صورت رایگان آزمایش کرونا دهند.

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، امامزاده‌های استان تهران همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوعی از ترتیل‌خوانی و مناجات‌خوانی و حتی برپایی مسابقه قرآنی تدارک دیدند.

متولیان امامزادگان پنج تن (ع) لویزان که برخی از برنامه فرهنگی و قرآنی را با حضور جمعیت و رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌کند، با افزایش تعداد قربانیان و مبتلایان به کرونا از روز گذشته برای حفظ سلامت زائران اقدام به راه‌اندازی مرکزی برای انجام آزمایش کرونا به صورت رایگان در محوطه امامزاده کرده‌اند.

بر همین اساس، افراد می‌توانند در کنار بهره بردن از فیض زیارت و حضور در مراسم جزءخوانی قرآن کریم به صورت رایگان آزمایش کرونا داده و از سلامت خود مطمئن شوند.

انجام آزمایش کرونا توسط پزشکان درمانگاه خیریه مرحوم مبارکی و با همکاری اداره بهداشت شمال تهران از ساعت ۹ تا ۱۲ در امامزادگان پنج تن (ع) لویزان به صورت رایگان انجام می‌شود و علاقه‌مندان به انجام این آزمایش می‌توانند قبل از تشرف به امامزاده با شماره ۰۹۹۰۲۰۳۶۹۶۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول