اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

گازسوز شدن رایگان بیش از ۲۶۰۰ خودروی عمومی در استان کردستان

رئیس امور جایگاههای سی ان جی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از گازسوز شدن رایگان دو هزار و ۶۳۰ خودروی عمومی در استان کردستان خبر داد.

گازسوز شدن رایگان بیش از ۲۶۰۰ خودروی عمومی در استان کردستان

هیمن جوانمیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از سنندج اظهار کرد: از ابتدای آغاز اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرهای عمومی تاکنون پروسه تبدیل دو هزار و ۶۳۰ دستگاه خودرو در استان کردستان انجام شده است.

وی با اشاره به استقبال خوب شهروندان از اجرای این طرح در استان افزود: هم‌اکنون سه مرکز در شهرسنندج و دو مرکز نیز در شهرهای قروه و بیجار نسبت به تبدیل رایگان خودروهای عمومی اقدام می‌نمایند.

رئیس امور جایگاههای سی ان جی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: دو مرکز دیگر  نیز در شهرستان‌های دیواندره و کامیاران با توجه به استقبال خوب شهروندان از اجرای این طرح در استان فعال شده است.

وی اظهار کرد: ثبت نام ۹۵۰ دستگاه خودرو عمومی دیگر و فرآیند نوبت‌دهی آنها انجام شده و در انتظار تبدیل به سر می‌برند.

جوانمیری با اشاره به اینکه اولویت تبدیل با کسانی است که زودتر در این سامانه ثبت نام می نمایند، اضافه کرد: با توجه به تدوام اجرای طرح صاحبان خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی در سامانه https://Gcr.niopdc.ir ثبت نام نمایند.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول