اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ورود نیروهای ویژه از صنعاء برای جنگ شهری در مأرب یمن

منابع نظامی از ورود یگان‌های آموزش دیده جنگ شهری به مأرب برای کمک به ارتش و کمیته‌های مردمی یمن خبر دادند.

ورود نیروهای ویژه از صنعاء برای جنگ شهری در مأرب یمن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع نظامی در استان مأرب (مرکز یمن) گفتند که پس از آزادسازی عمده مناطق اطراف شهر مأرب، نیروهای ویژه جنگ شهری از صنعاء وارد منطقه شده‌اند.

یک منبع مطلع به وبگاه الخبر الیمنی گفت: «اعضای گردانی که صنعاء اعزام کرده است بسیار مجهز هستند و به خوبی برای جنگ شهری و جنگ در خیابان‌ها آموزش دیده‌اند».

اعزام نیروهای ویژه جنگ شهری پس از آن صورت گرفته است که شبه نظامیان دولت هادی و ائتلاف سعودی بسیاری از مناطق اطراف شهر مأرب را را دست داده‌اند.

خبرگزاری فرانسه گزارش داده است که نیروهای دولت صنعاء منطقه «الکساره» را به طور کامل در اختیار گرفته و درگیری‌ها به منطقه «المیل» در شش کیلومتری شهر کشیده است.

همزمان «سمیر النمری» خبرنگار شبکه الجزیره نیز در گزارشی، تسلط نیروهای ارتش و انصارالله یمن به شهر مأرب را حتمی دانست و گفت که هرکسی غیر از این را بگوید دروغ گفته است.

او که در برنامه زنده خبری گزارش می‌کرد، گفت که منصورهادی و معاونش و نخست‌وزیر دغدغه‌ای جز فروش نفت و تقسیم درآمد حاصل شده را ندارند و در هتل‌های ریاض نشسته و هر از گاهی پیام تسلیت برای کشته شدن یکی از فرماندهان خود در مأرب ارسال می‌کنند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول