اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

جولان کرونا در البرز ادامه دارد/نگرانی برای شیوع ویروس هندی

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه آمارهای کرونایی در استان همچنان مثل گذشته کرونا در حال پیشروی است، گفت: نگران ویروس هندی هستیم و به شدت توصیه می‌کنیم نکات بهداشتی رعایت شود.

جولان کرونا در البرز ادامه دارد/نگرانی برای شیوع ویروس هندی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهردادبابایی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت کرونایی استان، گفت: در حال حاضر هزار و ۴۰ بیمار در بیمارستان‌های البرز بستری هستند و در شبانه روز گذشته ۳هزار نفر مراجعه به بیمارستان‌های استان داشتیم و ۶ نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

وی افزود: نگرانی برای شیوع ویروس کرونای هندی وجود دارد و باید  دستورالعمل‌ها را بیشتر رعایت کنیم تا به شرایط اسفباری که در کشور هندوستان مشاهده کنیم، دچار نشویم.

این مقام مسؤول گفت: نکته قابل توجه این است که متاسفانه در کشور هند تا کنون دستورالعمل‌ها  به خوبی رعایت نشده است و در حال حاضر مردم در خیابان‌ها و خودروها خدمات می‌گیرند و بیمارستان‌ها ظرفیت  و توانایی ارائه خدمت به بیماران را ندارد.

بابایی ادامه داد: با مشاهده این صحنه‌ها باید به کادر درمان کشورمان دستمریزاد گفت که در ۱۴ ماه گذشته در هر شرایطی نگذاشتند بیماری بدون تخت بماند.

وی تصریح کرد: بر اساس تاکیدات قرارگاه مقابله با کرونا استان البرز، در صورتی که دستورالعمل‌های وضع شده توسط ستاد کرونا رعایت نشود، با متخلفان  برخورد جدی  خواهد شد. مردم  برای حفظ جان خود و عزیزانشان  استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را به عنوان مهمترین موارد بهداشتی را جدی بگیرند و اگر نیاز ضروری ندارند از منزل خارج نشوند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول