اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

عملیات «بازی‌دراز» نماد غرور و افتخار ایران اسلامی است

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در منطقه غرب کشور عملیات بازی‌دراز را نماد غرور و افتخار ایران اسلامی دانست و گفت: عملیات بازی‌دراز کمر ارتش بعثی را شکست و راهبرد دشمن را برای رسیدن به عمق مورد چالش جدی قرار داد.

عملیات «بازی‌دراز» نماد غرور و افتخار ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیر سرتیپ فرهاد آریانفر در جمع اصحاب رسانه در خصوص عملیات آزادسازی بازی‌دراز، اظهار داشت: عملیات بازی‌دراز نماد غرور و افتخار ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: عملیات بازی‌دراز یک عملیات مشترک بین ارتش و سپاه بود که توسط لشگر ۸۱ زرهی کرمانشاه، سپاه پاسداران و نیروهای مردمی انجام گرفت.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در منطقه غرب کشور تصریح کرد: عملیات بازی‌دراز کمر ارتش بعثی را شکست و راهبرد دشمن را برای رسیدن به عمق مورد چالش جدی قرار داد.

وی تصریح کرد: در عملیات بازی دراز بخش عظیمی از دولشگر دشمن منهدم شد. حفظ این ارتفاعات برای دشمن بسیار اهمیت داشت و علاوه بر لشگری که در بازی‌دراز مستقر بود یک لشگر دیگر را نیز که ۶ماه برای تصرف جزیره مجنون در جنوب آموزش دیده بود وارد کارزار کرد و خود صدام ملعون نیز مستقیما در آن حضور داشت.

آریانفر خاطرنشان کرد: رزمندگان سپاه اسلام با تاثیرپذیری از فرهنگ عاشورایی امام حسین (ع) دربرابر دشمن ایستادگی کرده و این ارتفاعات استراتژیک را از دشمن پس گرفتند.

وی گفت: در عملیات بازی‌دراز شهدای بسیاری از ارتش، سپاه و بسیج همچون شهید ادیبان، شهید پیچک و شهید شاخص هوانیروز شهید شیرودی و... تقدیم شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول