اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

واکنش کاربران به انتشار صوت وزیر خارجه در اینترنشنال/ گاندو ٣ را می‌توان با مشاورت خود ظریف ساخت

انتشار فایل صوتی گفتگوی محمدجواد ظریف با سعید لیلاز، در شبکه سعودی ایران اینترنشنال موجی از واکنش‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است.

واکنش کاربران به انتشار صوت وزیر خارجه در اینترنشنال/ گاندو ٣ را می‌توان با مشاورت خود ظریف ساخت

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس: انتشار فایل صوتی گفتگوی محمدجواد ظریف با سعید لیلاز که با هماهنگی حسام‌الدین آشنا و به گفته سخنگوی وزارت خارجه با دستور رئیس جمهور برای ثبت تجربیات وزرا ضبط شده است، در شبکه سعودی ایران اینترنشنال موجی از واکنش‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است که بخش‌هایی از آن در ادامه آمده است.
 

 

💬امیر حسین ثابتی
کمتر از یک‌ ماه بعد از اینکه دکتر #ظریف گفت از اول تا آخر #گاندو دروغ است، فایل صوتی یکی از محرمانه ترین گفتگوهایش که صرفا برای ثبت در آرشیو بیان شده بود در رسانه های ضدانقلاب منتشر شد! جاسوس ها تا کجا در کنار مسئولان ارشد دولت نفوذ کرده اند؟

 

💬علی سیستانی
سردار سلیمانی مزاحم دیپلماسی بود
دانشمندای هسته‌ای مزاحمند
شهید تهرانی مقدم مزاحم بود
همه خلق کننده‌های مولفه‌های قدرت مزاحم دیپلماسی جناب ظریف هستن
فقط سوال اینه آقای ظریف اگر اینا نبودن تو با وزیر خارجه جیبوتی تفاوتی داشتی؟!
اصلا باهات صحبت میکردن؟!

 

💬سید نظام‌الدین موسوی
جناب آقای ظریف! همین که فایل صوتی محرمانه جنابعالی از شبکه تلویزیونی وابسته به آل سعود سر در می آورد، یعنی در جریان قرار ندادن شما پیرامون حمله موشکی به عین الاسد و سفر بشاراسد به تهران کار بسیار دقیق و درست و هشیارانه ای بوده است. گاندوها اطرافتان را پر کرده اند آقای وزیر!

 

 

💬آسید پویان حسین‌پور
محمدعلی ابطحی در کلاب‌هاوس گفت سرقت و انتشار اسناد محرمانه‌ای از جمله #صوت_ظریف، بین اصلاح‌طلبان جایی ندارد! گفتم واقعیت را تحریف نکنید. مواردی از این دست در اصلاح‌طلبان کم نداریم مثل انتقال فیلم بازجویی قتل‌های زنجیره‌ای از نهاد ریاست‌جمهوری دولت اصلاحات به تلویزیون‌های معاند!

 

💬جلیل محبی
لب کلام #ظریف: در جمهوری اسلامی#میدان حاکم است نه دیپلماسی. معنای این جمله آن است مقصر این اوضاع من نیستم بلکه همان #مرد_میدان است.
پ.ن: آقای ظریف خون آن مرد شما را خواهد گرفت.

 

💬حاج فیدل
این مذاکرات وین هم با این توهم دنبال میشه که ظریف فکر می‌کنه بعد از ترور سردار، میدان خالی شده دعوای اصلی سر میدانه، هسته‌ای بهانه‌ست.

 

💬مسعود براتی
ظریف نه مرد #میدان است، نه مرد #دیپلماسی
والسلام.

 

 

💬عبدالله گنجی

١۶،١٧سال پیش جمعی دانشجو خدمت رهبر انقلاب بودیم.از موضوعی امنیتی سؤالی شد.رهبری فرمود برخی مسائل را هیچ موقع نباید گفت باید با خود به قبر برد(مضمون) سر درآوردن مصاحبه طبقه‌بندی شده از #سعودی_اینترنشنال به امثال جنتی و تاجزاده نشان داد #گاندو٣را می توان با مشاورت خود ظریف ساخت.

 

💬مهدی خانعلی زاده
ظریف: دری اصفهانی (که به جرم جاسوسی، محاکمه شد و الان در زندان است) خیلی خدمت کرد... من جز خدمت از ایشون ندیدم. ...
آقای قوه قضاییه! یا دری اصفهانی را آزاد کنید یا ظریف را دستگیر.

 

💬آقا محمد
ظریف در بخشی از مصاحبه اش میگه ما چه تضمینی میتونستیم از یک دولت خارجی بگیریم؟ مگه از معاهده پاریس اومدن بیرون کسی تونست حرفی بزنه بهشون؟ خب همه ی حرف ماهم همین بود از اول چرا باکسی که تضمینی نداره حرفاش و بد عهده باید بشینی مذاکره کنی که آخرشم بزنه زیرش؟

 

💬محمد پازوکی
تیم آشنایی که نیاز به معرفی ندارد با انتشار فایل صوتی به دنبال ایجاد دوقطبی "دیپلماسی_میدان" برای فریب دوباره مردم در انتخابات است. مواظب باشیم گفتمان کارآمدی_عدالت را قربانی این حیله نکنیم. یک سیلی محکم به آقای ظریف بزنیم و از این دوقطبی پرضرر بگذریم و برگردیم به گفتمان اصلی!

 

💬 مُرتَضاٰقُرباٰنیٖ
کاری به صوت منتشر شده ظریف ندارم
 نکته جالب ماجرا اینجاست که داشتن تاریخ شفاهی تدبیروامید رو برای موندگار شدن در تاریخ ضبط میکردن!
د آخه غیر خسارت چی داشتین که حالا تاریخ شفاهی درست میکنین؟ :)

 

💬 مرتضی سیمیاری
ظریف انتقام خروج چند تروریست از برجام را از حاج قاسم گرفت.
شهید سلیمانی دو‌جا دست وزیر خارجه را گرفت و عزتش را حفظ کرد:
شبی که قهر کرده و استعفا داد.
روزی که کنار جان کری مجبور به هوا خوری شد.
عجب دستمزد شهید ملت را دادید!

 

💬 حبیب ترکاشوند
شاید در ذهن جامعه این باشد که امام (ره) 6 فروردین 68 کاملا از آقای منتظری قطع امید کردند و آن نامه را نوشتند اما محققان می‌گویند بعد از پیام قائم‌مقام رهبری به آوارگان جنگی در دهه فجر 67 که قبل از رسانه ملی، سر از بی بی‌سی درآورد امام از ایشان کاملا مایوس شدند.

 

 

💬سید یاسر جبرائیلی
دیپلماسی در خلاء عمل نمی‌کند و پشتوانه‌اش قدرت میدان است. دیپلماسی التماسی که جمع بندی آن #تقریبا_هیچ برای ملت بوده است، چه داشته است که خرج میدان کند؟
شما جیب ملت رو نزن، آورده پیشکش...

 

💬 محمد پدرام
ظریف رسما معتقده سردار سلیمانی با این هدف نیروی قدس رو وارد سوریه کرد که به برجام صدمه بزنه! یعنی معتقده نباید مواضع داعش رو می‌زدیم چون آمریکاجان ناراحت شد و برجام‌جان خراب شد! بیشتر بهش می‌خوره حافظ منافع آمریکا در دستگاه دیپلماسی ایران باشه تا حافظ منافع ملی ایرانیان!

 

💬جواد نیکی ملکی
ظریف میگوید در سوریه، دیپلماسی به فرماندهی من، فدای میدان به فرماندهی حاج قاسم شد…اگر اهداف میدان حاکم شود با ما بازی خواهند کرد.
جناب ظریف!  فارغ از جسارتتان، در سوریه که حاج‌قاسم توانست سوریه و کل منطقه را از چنگ تکفیر و صهیونیسم نجات دهد با ما بازی شد یا در برجام شما؟!

 

💬اصلاح‌طلبکاران
اگر دیپلماسی فدای میدان شده باشد، این ظریف بود که باید ترور میشد نه سلیمانی.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول