اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

کشف تخلفات ۶ میلیاردی در بازار مرغ یزد

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از تشکیل 127 فقره پرونده تخلف باارزش ریالی بالغ‌بر 6 میلیارد و 764 میلیون و 617 هزار تومان در بازار مرغ یزد خبر داد و گفت: پرونده تمام تخلفات کشف شده بعد از تکمیل به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کشف تخلفات ۶ میلیاردی در بازار مرغ یزد

علی افشارپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به تخلفات گسترده در بازار مرغ یزد، اظهار کرد: در راستای نظارت و کنترل بر بازار مرغ در سطح استان، طی سه‌ماهه چهارم سال ۹۹ تاکنون، تعداد ۱۲۷ فقره پرونده تخلف، تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

وی افزود: ارزش ریالی این پرونده‌ها که بر نوسانات و مشکلات عرضه گوشت مرغ نیز تأثیرگذار بوده است، بالغ‌بر ۶ میلیارد و ۷۶۴ میلیون و ۶۱۷ هزار تومان برآورد شده است.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در خصوص تأمین گوشت مرغ در ماه رمضان، با اشاره به تولید چندبرابر نیاز گوشت مرغ در استان یزد، تأکید کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم که هیچ مشکلی در تهیه و تأمین گوشت مرغ موردنیاز جامعه به ویژه در ماه مبارک رمضان نخواهیم داشت.

نظارت بر اقلام پرتقاضای ویژه این ماه نیز در صدر برنامه‌های حوزه بازرسی، تنظیم بازار و ادارات صمت شهرستان‌ها قرار گرفته است و در مسیر تحقق این امر از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی و بسیج اصناف استفاده خواهد شد.

افشارپور در رابطه با قیمت مصوب گوشت مرغ در بازار یزد نیز گفت: هر کیلوگرم گوشت مرغ ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان است و در ماه رمضان با افزایش قیمت مواجه نخواهد شد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول