اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

گلایه وزیر بهداشت در جلسه با مجلسی‌ها/ برخی امور از اختیار نمکی خارج است

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر بهداشت هم نسبت به ناهماهنگی‌ها گلایه داشت و آن گونه که مشخص است برخی از موارد از اختیار ایشان خارج است.

گلایه وزیر بهداشت در جلسه با مجلسی‌ها/ برخی امور از اختیار نمکی خارج است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، زهرا شیخی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود اعلام کرد که با توجه به شرایط کرونا و در نظر گرفتن پروتکل‌ها جلسات صحن و کمیسیون‌ها فعلا برگزار نمی‌شود ولی کمیسیون بهداشت و برخی کمسیون‌های دیگر مستثنی شده‌اند و آماده باش کامل هستیم.

 

وی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: همیشه گفته‌ام و باز هم تأکید می‌کنم آن چه برای من و همکارانم در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در اولویت قرار دارد سلامت مردم است و این خط قرمز ما است. 

شیخی تصریح کرد: در همین راستا یکی از مهم‌ترین جلسات این روزها جلسه روز قبل ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ به همراه برخی اعضای کمیسیون در وزارتخانه با وزیر محترم بهداشت و درمان بود.

 

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان افزود: از روایت‌های متناقض مسؤولان اجرایی و استنباط‌های متفاوت که سبب شده ابهامات مردم بیش از گذشته باشد تا واکسن، در جلسه بحث شد.

وی عنوان کرد: حرف و حدیث‌ها پیرامون شیوه، مسیر و نوع واردات واکسن کرونا فراوان است و پاسخ‌های متفاوت از مسؤولان امر شنیده می‌شود، در مورد پیشنهاد پیش‌خرید واکسن تولید داخل و حمایت از آن هم صحبت شد.

شیخی اظهار داشت: پیگیری مباحث پیرامون عدم استفاده متناسب از ظرفیت‌های علمی مختلف مثل داروهای گیاهی که مجوز گرفته‌اند ولی در دسترس مردم نیست و کارآزمایی‌های بالینی ثبت شده طب ایرانی در دانشگاه‌های علوم پزشکی مختلف کشور که اثرگذاری آن نیز اثبات شده، جزئی از جلسه مذکور بود.

 

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: نگرانی از آسیب‌های وارده روحی و روانی و ایجاد وضعیت نامناسب معیشتی حاصل از کرونا برای اقشار مختلف جامعه نیز در جلسه مطرح شد، همچنین در مورد نحوه اعمال امتیاز مدافعان سلامت در کرونا و استخدام ایشان هم گلایه این عزیزان به وزیر بهداشت منتقل شد.

وی در پایان با بیان اینکه جلسه کاملا صریح و بی‌حاشیه بود، خاطرنشان کرد: البته ناگفته نماند که وزیر بهداشت هم نسبت به ناهماهنگی‌ها گلایه داشت و آن گونه که مشخص است برخی از موارد از اختیار ایشان خارج است؛ با جدیت هرچه تمام‌تر پیگیر مطالبات مردم عزیز سرزمینم در این خصوص خواهم بود.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ص۱۰/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول