اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

پلمپ ۶ واحد متخلف از ابتدای ماه رمضان در یزد

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد با اشاره به این‌که از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۲۱۲ مورد بازرسی از قنادی ها توسط بازرسان اتاق اصناف و کارشناسان بهداشت انجام شده است گفت : در بازدیدهای انجام شده شش واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی پلمپ شدند.

پلمپ ۶ واحد متخلف از ابتدای ماه رمضان در یزد

حسین شریعتمداری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: سلامت مردم مهمترین اولویت در واحد‌های قنادی است و در شرایط سخت کرونایی فعلی هیچ گونه چشم پوشی در برخورد با متخلفان در زمینه تهیه و عرضه انواع شیرینی به خصوص زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان نخواهیم نکرد.

وی افزود: از ابتدای ماه رمضان تا کنون ۲۱۲ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفتند که از این تعداد برای ۱۲ واحد صنفی برگ گزارش بازرسی تکمیل شده و به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شدند.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد گفت: بازرسی از مراکز تهیه و توزیع شیرینی های مخصوص ماه رمضان به طور منظم در حال انجام است.

شریعتمداری در پایان  از شهروندان یزدی خواست در صورت مشاهده گران فروشی و هر گونه تخلف بهداشتی، موضوع را از طریق سامانه ۱۲۴ و شماره تلفن‌های ۳۶۲۹۱۷۱۹ به بازرسان اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول