اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

پیش‌نویس تفاهم نامه چندجانبه برای تعیین تکلیف کالاهای متروکه تدوین شد

با پیگیری سازمان اموال تملیکی در مورد تعیین تکلیف کالاهای رسوبی، پیش نویس تفاهم نامه چندجانبه اجرایی و راهگشا برای تعیین تکلیف اموال متروکه توسط اموال تملیکی تهیه شد.

پیش‌نویس تفاهم نامه چندجانبه برای تعیین تکلیف کالاهای متروکه تدوین شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و اموال تملیکی فروش، به منظور تسریع در تعیین تکلیف اموال تحت تملک این سازمان، میان سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، گمرک، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و شرکت انبارهای عمومی تفاهم نامه همکاری منعقد می‌شود.

طبق پیش نویس تهیه شده این سند همکاری، استفاده بهینه از توانایی های فنی، اجرایی و قانونی ارگان های یاد شده برای تسریع و انعکاس به موقع آمار کالاهای رسوبی در مبادی ورودی و تحویل آن به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی مد نظر قرار دارد.

همچنین بر اساس اهداف ترسیم شده، باید برای تبادل اطلاعات سیستمی و الکترونیکی میان طرفین این تفاهم نامه برنامه‌ریزی و زیرساخت مناسب ایجاد شود.

براین اساس، یکی از مطالبات ریاست قوه قضاییه که اسفند ماه سال 99 در جمع اعضای مجمع، هیات مدیره و هیات عالی نظارت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی مطرح شد، لزوم تعیین تکلیف به موقع اموال تملیکی در سراسر کشور و کاهش حجم کالاها و نیز تسریع در صدور احکام قضایی این پرونده ها بود.

همچنین در راستای تحقق این مطالبات، با دستور مدیرعامل سازمان، کارگروه تعیین تکلیف اموال منقول تشکیل شده و همکاری میان دستگاه‌های ذی ربط در حال انجام است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول