اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جام حذفی فوتبال| میزبانی خوشه طلایی از طلایی‌پوشان در چمن نامناسب

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف خوشه طلایی ساوه می‌رود.

جام حذفی فوتبال| میزبانی خوشه طلایی از طلایی‌پوشان در چمن نامناسب

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از پنجشنبه ۹ اردیبهشت پیگیری می‌شود که در یکی از بازی‌ها دو تیم سپاهان اصفهان و خوشه طلایی ساوه به مصاف هم می‌روند.

این بازی در ورزشگاه شهید چمران ساوه و به میزبانی خوشه طلایی برگزار می‌شود.

شاگردان نویدکیا در بازی گذشته خود در مرحله یک شانزدهم در یک بازی نفس گیر ۱۲۰‌ دقیقه‌ای در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان موفق شدند با نتیجه ۲ بر ۱ از سد مس رفسنجان با گل محمدرضا حسینی و گل دقیقه آخر گیورکی گولسیانی عبور کنند.

خوشه طلایی‌ که یکی از تیم‌های دسته اولی حاضر در جام حذفی است نیز با شکست ۳ بر صفر  میزبان خود شهرداری بردسکن در مشهد موفق شد به این مرحله برسد؛ گلزنان آن بازی سجاد اژدر، محمد سرافراز و امین دادمهر بودند.

این بازی در حالی در ورزشگاه چمران ساوه برگزار می‌شود که این تیم پس از دیدار نیم فصل اول با مس کرمان به دلیل  شرایط نامناسب چمن ورزشگاه چمران که در واقع به شن تبدیل شده، از میزبانی در این ورزشگاه محروم بود و در ورزشگاه کارگران بازی‌های این تیم برگزار می‌شد؛ علاوه‌ بر این سپاهانی‌ها به وضعیت نامناسب نور و روشنایی ورزشگاه اعتراض داشتند.

حالا اما پس از بهبود نور ورزشگاه شهید چمران ساوه برای برگزاری بازی در شب، سازمان لیگ با میزبانی ساوه موافقت کرده و با این وصف شاگردان وحید بیاتلو از ساعت ۲۰:۴۵ روز نهم اردیبهشت ماه در ورزشگاه خانگی خود میزبان شاگردان محرم نویدکیا هستند‌.

انتهای پیام/۶۳۱۲۶/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول