اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

مرعشی: تاج‌زاده گفت 99 درصد ردصلاحیت می‌شوم/ دولت دوم روحانی هم موفق بود!

سخنگوی کارگزاران گفت: آقای تاج‌زاده خودشان به من گفتند 99 درصد ردصلاحیت می‌شوم اما می‌خواهم به عنوان یک کاندیدا حرف‌هایم را بزنم.

مرعشی: تاج‌زاده گفت 99 درصد ردصلاحیت می‌شوم/ دولت دوم روحانی هم موفق بود!

 

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، حسین مرعشی، سخنگوی کارگزاران و نایب رئیس جبهه اصلاحات ایران با اکو ایران گفت‌وگویی داشته است. مهمترین بخش‌های این مصاحبه در ادامه آمده است.

- بر خلاف ظواهر قضیه که دولت آقای روحانی در دور دوم، دولت ناموفقی در عرصه اقتصاد بود ولی کسانی که با واقعیت های اقتصادی ایران آشنا هستند به خوبی می دانند که دولت دوم آقای روحانی هم دولت موفقی بود که توانست تورم را در حد 40 درصد حفظ کند.

- من به آقای روحانی هم گفتم که کاری که شما در برجام در دولت اول تان و برای حفظ برجام در دولت دوم تان و در این ماه های پایانی دولت هم برای احیاء برجام دارید می‌کنید در تاریخ ایران با ملی شدن نفت توسط مصدق قابل مقایسه است.

- مگر مردم در زمان مصدق بودند که با نظر من موافق نباشند؟ من به آقای روحانی هم گفتم شما از یک جهت‌هایی با آقای مصدق قابل مقایسه هستید؛ از این جهت که شما هم نتوانستید رابطه خودتان را با مردم و با جبهه سیاسی حامی خودتان برقرار نگه دارید.

- ایران یکی از بزرگ ترین و سخت ترین دوره های تاریخ اقتصاد خودش را خوشبختانه پشت سر گذاشت و خدا را شکر قبل از اینکه کمر اقتصاد ایران بشکند، کمر ترامپ شکست.

- اگر نظامی‌ها وارد یک عرصه‌ای شوند که به مصلحت کشور نیست، حتما خطراتی نهادهای مؤثر نظام را تهدید می‌کند و به نظر من این هوشمندی وجود دارد که چنین اتفاقی نیفتد اما این به این مفهوم نیست که اگر یک کسی سابقه کار نظامی گری دارد و الان نظامی نیست و اکنون تجربه اقتصادی و مدیریتی دارد و می تواند رای مردم را جلب کند به ایران بیاید ولی من فکر نمی کنم مردم ایران به سادگی به یک چنین رئیس جمهوری رای دهند، اما اگر رای دادند ما همه از رای مردم تبعیت می کنیم.

- وی با اشاره به اعلام کاندیداتوری مصطفی تاجزاده، چهره اصلاح‌طلب گفت: آقای تاج زاده خودشان به من گفتند که 99 درصد رد صلاحیت می شوم اما می خواهم به عنوان یک کاندیدا حرفهایم را بزنم.

- فائزه هاشمی اساسا هیچ وقت در چهارچوب حزب نمی‌گنجیدند و همیشه حرفشان این بود که اگر قرار باشد من در حزب بمانم، حزب باید این اختیار را به من بدهد که من مطالب خودم را بگویم که این با کار حزبی سازگار نیست و ما قبول نکردیم که یک عضو حزب غیر مصوبات حزب را بگوید ولی ایشان یک پدیده است و راه حلی هم برای آینده ایران ندارد.

- ایشان تک نفره است و اکنون هم  جزو تحریمی‌ها محسوب می شود و یک عده هم برایش سوت می زنند که آفرین خوب شد گفتی که تحریم می شود، ولی نمی دانند که بعد از تحریم انتخابات چه می شود و هیچ کس حاضر نیست مسؤلیت بعد از تحریم انتخابات را بپذیرد.

- وی در پایان با اشاره به تشکیل کمیته 3 نفره انتخاباتی در دولت با عضویت ظریف، جهانگیری و زنگنه در دولت، در پاسخ به این پرسش که کدام یک از این افراد را برای کاندیداتوری مناسب تر می داند، گفت: من هر 3 نفرشان را قبول دارم ولی ترجیحم آقای زنگنه است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول