اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

افتتاح 23 پروژه بهداشتی درمانی در هرمزگان

در ششمین روز از هفته سلامت، 23 پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار 21 میلیارد تومان در هرمزگان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح 23 پروژه بهداشتی درمانی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، 23 پروژه بهداشتی و درمانی صبح امروز در ششمین روز از هفته سلامت با حضور دکتر فرشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به بهره برداری رسید.

برای این پروژه‌ها که با حضور مدیران شبکه‌های بهداشت و امامان جمعه و فرمانداران هر کدام از شهرهای هرمزگان و به صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد، 21 میلیارد تومان هزینه شده است.

این پروژه‌ها شامل 9 پروژه بهداشتی درمانی در شهرستان‌های جاسک، سیریک، بشاگرد، پارسیان و بندرعباس با اعتبار 16 میلیارد و 150 میلیون تومان بود که توسط خیّران ساخته و به بهره برداری رسید.

آزمایشگاه کرونا در شهرستان بندرلنگه، محل زیست پزشک بمانی، خانه بهداشت لبنی و روتان شهرستان سیریک، پایگاه سلامت شهری یکبنی و خانه بهداشت گوربوجه در شهرستان جاسک، مرکز خدمات جامع سلامت سرباران شهرستان میناب، خانه بهداشت برکهنگ، گرکوه، حسن آباد، 4 واحد محل زیست سردشت و 4 واحد اقامتگاه پزشکان در شهرستان بشاگرد، یک محل زیست در شهرستان حاجی آباد، توسعه اورژانس مرکز بوچیر شهرستان پارسیان، پایگاه سلامت خواجه فینی شهرستان بندرعباس و آغاز عملیات اجرایی خانه بهداشت سریچ شهرستان جاسک، از پروژه های هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بودند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول