اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

لزوم تقدیر عملی از قشر پرتلاش کارگر

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: تقدیر و تشکر های صورت گرفته از کارگران در قالب همایش و جلسات تشریفاتی است اما شایسته است که تقدیر و تشکر عملی نیز صورت گیرد.

لزوم تقدیر عملی از قشر پرتلاش کارگر

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان در دیدار  جهاندیده مدیر کل کار، رفاه و امور اجتماعی و جمعی از نمایندگان تشکل های کارگری استان ضمن تبریک هفته کارگر به این قشر پر تلاش گفت: جامعه کارگری یک جامعه گسترده و سنگ زیرین آسیا در عرصه های تولید و اقتصاد هستند.

امام جمعه زاهدان افزود: کارگران همواره مورد توجه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بوده اند به گونه ای که ایشان همواره در فرمایشات خود به این قشر از جامعه توجه ویژه داشته اند.

آیت‌الله محامی بیان کرد: متاسفانه در شرایط کنونی کشور با مشکلات اقتصادی زیادی روبرو هستیم و اقشار محروم تر و قشر کارگری تحت فشار بیشتری هستند و رنج بیشتری را تحمل می کنند و نیاز است تا برای پشتیبانی از آن ها عملا وارد کار شویم و تنها به حرف بسنده نکنیم‌.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا، کاهش سود کارفرماها و از طرفی افزایش دستمزد نیروها بخشی از کار این است که بر حفظ مشاغل کنونی تحفظ شود تا ریزشی نداشته باشیم و سپس باید تلاش کنیم تا جامعه کارگری ما توسعه یافته و رشد و شکوفایی اقتصاد کشور حاصل شود.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: بخشی از تقدیر و تشکر های صورت گرفته از کارگران در قالب همایش و جلسات تشریفاتی است اما شایسته است که تقدیر و تشکر عملی نیز صورت گیرد؛ به خدمات ارائه شده کنونی بسنده نشود و با همت بلند به دنبال توسعه کمی و کیفی اقشار کارگر و گشایش زندگی ها باشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تاکید کرد: در ارائه گزارش محتوایی باید مشخص شود که خروجی کار چه چیزی بوده؛ چه اقداماتی صورت گرفته و اینکه آیا نسبت به سال گذشته وضعیت قشر کارگری بهتر یا بدتر شده است.
وی گفت: برای مشخص کردن این موضوع باید در نظر بگیریم که چه کارهایی نیاز بوده و چه تلاش هایی صورت گرفته است.

این استاد درس خارج حوزه علمیه خواستار پرهیز از تعارفات و تشریفات و پرداختن به محتوا شد و تصریح کرد: وجود تیم همراه، همکار و دغدغه مند فرصت خوبی برای بیان و رسیدگی به مشکلات در این حوزه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: برای دستیابی به نتیجه مطلوب در حل مشکلات کارگران باید ابتدا فهرستی از مشکلات را تهیه سپس دسته بندی، اولویت بندی و در نهایت زمان بندی لازم برای پیگیری و حل آن را در نظر بگیریم.

همچنین مهرداد جهاندیده مدیر کل کار، رفاه و امور اجتماعی استان نیز به ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه در سال گذشته پرداخت و گفت: بالغ بر 320 عنوان برنامه با همکاری سازمان بسیج کارگری، خانه کارگر و واحدهای کارگری و کارخانجات سطح استان امسال به مناسبت هفته کار و کارگر پیش بینی شده است که بخش عمده آن به صورت مجازی و با استفاده از ظرفیت رسانه ای و بخشی دیگر نیز به شکل محدود و با رعایت ضوابط بهداشتی برگزار می شود.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول