اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

۴۸۲ بستری و ۸ فوتی کرونایی در بوشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ثبت ۸ فوتی کرونایی در این استان خبر داد.

۴۸۲ بستری و ۸ فوتی کرونایی در بوشهر

به گزارش خبرگاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر ۴۸۲ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۵۵ نفر تحت مراقبت ویژه بوده و ۲۳ نفر در وضعیت حاد بیماری قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: طی شبانه روز گذشته ۱۱۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌ شده و ۸۱ مورد از  افراد بستری با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی توضیح داد: متأسفانه امروز هشت مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، پنج آقا با ۴۹، ۷۷، ۷۰، ۵۶، ۴۹ و سال سن باسابقه بیماری سرطان، دیابت و فشارخون و سه خانم با ۸۴، ۸۳ و ۷۰ سال سن باسابقه بیماری دیابت و فشارخون در استان بوشهر به ثبت رسید.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از ابتدای شیوع پاندمی کرونا در استان بوشهر تا این تاریخ هزار و سه نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند و ۳۴ هزار و ۳۸۹ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول