اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی: مدافعین سلامت مانند مجاهدان دوران دفاع مقدس هستند

استاندار خراسان رضوی بابیان اینکه در مقابله با ویروس منحوس کرونا مبنای کار ما این بوده تا تصمیمات به‌صورت کاملاً علمی باشد، گفت: مدافعین سلامت مانند مجاهدان دوران جنگ هستند و زحمات آنان کمتر از رزمندگان دفاع مقدس نیست.

استاندار خراسان رضوی: مدافعین سلامت مانند مجاهدان دوران دفاع مقدس هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در مراسم تقدیر از پزشکان برگزیده مدافعین سلامت استان با قدردانی از زحمات کادر درمان در دوران شیوع و مقابله با ویروس منحوس کرونا، اظهار کرد: مدافعین سلامت مانند مجاهدان دوران جنگ هستند و زحمات آنان کمتر از رزمندگان دفاع مقدس نیست.

استاندار خراسان رضوی افزود: ویروس منحوس کرونا کشور ما را هم تحت تأثیر خود قرار داده است که علاوه بر سلامت جامعه بر حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و سیاسی تأثیرگذار بوده است.

وی بابیان اینکه کشور ما در دوران شیوع کرونا شرایط متفاوتی را نسبت به کشورهای دنیا داشته است، بیان کرد: در این راستا همچنین با تحریم‌ها علیه مردم و ملت ایران روبرو هستیم که ظالمانه‌ترین تحریم‌ها در تاریخ بشریت است.

معتمدیان ادامه داد: در این شرایط مدیریت کشور بسیار سخت و پیچیده است. مباحث اقتصادی، اجتماعی ناشی از اعمال محدودیت‌های کرونایی تبعات بسیار زیادی را داشته و تصمیم‌گیری در این شرایط بسیار سخت است.

وی با یادآوری محدودیت‌های اعمال‌شده در استان و شهر مشهد مقدس هم‌زمان با ایام شیوع کرونا، بیان کرد: با تعامل و هم‌افزایی میان مسئولین استان، مراجع، علما، تصمیم‌گیرندگان در رأس، هدایت ویژه مقام معظم رهبری و محدودیت‌هایی که داشتیم جزو کشورهایی هستیم که موقعیت نسبتاً مطلوبی داشتیم.

استاندار خراسان رضوی خطاب به کادر درمان استان خاطرنشان کرد: شش ماه پیک اول شیوع کرونا که میزان بستری‌ها و فشارهای سنگین بر کادر بهداشت و درمان بیمارستان‌ها وجود داشت، با تلاش و ایثارگری شما عزیزان توانستیم این برهه را پشت سر بگذاریم.

وی بابیان اینکه یکی از مهم‌ترین سیاست‌های ما پشتیبانی و حمایت از کادر بهداشت و درمان استان است، تأکید کرد: بااین‌وجود تلاش کردیم با همراهی و تعامل میان مدیران، کمک‌حال عزیزانمان در کادر بهداشت و درمان باشیم تا هیچ‌گونه دغدغه‌ای وجود نداشته باشد.

معتمدیان به برگزاری جلسات تصمیم‌گیری فراوان پیرامون مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: در این مدت چندین کمیته ذیل ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان تشکیل شد و بخش کثیری از متخصصین ارشد پزشکی به کمک ما آمدند و مشاوره خوبی را برای تصمیم‌گیری و حل مشکلات ارائه کردند.

وی بابیان اینکه در مقابله با ویروس منحوس کرونا مبنای کار ما این بوده تا تصمیمات به‌صورت کاملاً علمی باشد، تصریح کرد: هم‌اکنون در شرایط ویژه‌ای قرار داریم، بااین‌وجود هرروز جلساتی در سطوح مختلف با مدیران ارشد برگزار می‌شود تا بتوانیم با همفکری، تلاش و هم‌اندیشی این دوران پیچیده و سخت را پشت سر بگذاریم.

گفتنی است؛ در این نشست به نمایندگی از زحمات پرتلاش کادر بهداشت و درمان خراسان رضوی، تعدادی از پزشکان برگزیده مدافع سلامت توسط استاندار مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول