اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

سقوط بی‌پایان شهرداری آستارا ادامه دارد/شکست مقابل استقلال ملاثانی

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و شهرداری آستارا از هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال برگزار شد که در این دیدار تیم میزبان موفق شد با یک گل تیم شهرداری آستارا را شکست دهد.

سقوط بی‌پایان شهرداری آستارا ادامه دارد/شکست مقابل استقلال ملاثانی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، از هفته بیست و دوم مسابقات لیگ آزادگان، تیم‌های استقلال ملاثانی و شهرداری آستارا در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که در پایان کار استقلال ملاثانی با یک گل نماینده گیلان را شکست داد تا شهرداری آستارا پنجمین باخت پی‌درپی نیم‌فصل دوم را تجربه کند.

شهرداری آستارا قهرمان نیم‌فصل لیگ آزادگان هر چه در نیم‌فصل اول خوش درخشید و بازی‌های درخشان ارائه داده بود در نیم‌فصل دوم خوب نبود و نتایج غیرقابل قبولی را گرفته است، آن‌ها در نیم‌فصل دوم علاوه بر سرمربی خود پایان رأفت چندین مهره ارزشمند ازجمله آرش افشین را از دست داد تا به‌نوعی خلع سلاح شده به جنگ تیم‌های لیگ آزادگان رفته باشد.

آن‌ها پس از چند بازی بدون سرمربی و با مربی‌گری یاشین سزاوار کاپیتان خود لیگ را ادامه دادند تا اینکه احمد جمشیدیان بازی اخیر سرمربیگری این تیم را برعهده‌گرفته و هواداران شهرداری آستارا امیدوارند که جمشیدیان کشتی به‌گل‌نشسته بندر نشینان آستارایی را سالم به انتهای لیگ آزادگان برساند.

در این دیدار احمد جمشیدیان سرمربی شهرداری آستارا اشکان توانا، حمید ابراهیمی، رضا فخری، آرمین منفرد دوست، بهزاد سلطانی، جابر نصیری، مهرگان گلبرگ، فرشاد سالاروند، مسعود رمضانی، محمدابراهیم رضازاده و عارف اکبری را درون ترکیب تیمش قرار داده بود.

سرمربی استقلال ملاثانی ابراهیم اشکش نیز اسد عبادی، سید حمزه پور موسوی، علی محمدی حشمتیه، رضا جباری، سجاد عبدویی، محمد مدملیسی، میلاد پاک پرور، علیرضا خوشکفا، سید علا خلف زاده، مهدی فیاضی و هادی امینی پاک را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

در نیمه اول بازی هر دو تیم بازی زیبا و پربرخوردی را از خود نشان دادند که بعضاً با اعتراضاتی از سوی هر دوتیم به وجود آمد اما برخلاف تلاش‌های تیم شهرداری آستارا آن‌ها دقیقه بیست و هفتم بازی توسط علا خلف زاده دروازه‌شان را بازشده دیدند.

شاگردان احمد جمشیدیان در نیمه دوم هر چه زدند به دربسته خورد و نتوانستند گل خورده را جبران کنند در پایان استقلال ملاثانی موفق شد با تک‌گل سید علا خلف زاده از سد شهرداری آستارا عبور کند.

استقلال ملاثانی با این پیروزی ۲۷ امتیازی شد و در رده سیزدهم جدول قرار گرفت، شهرداری آستارا هم همچنان ۳۱ امتیازی باقی ماند و در رتبه دهم قرار گرفت.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول