اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

۴ شهرستان استان مرکزی از وضعیت قرمز خارج شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: طبق آخرین ابلاغیه وزارت بهداشت چهار شهرستان استان مرکزی از وضعیت قرمز خارج شدند.

۴ شهرستان استان مرکزی از وضعیت قرمز خارج شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، با ابلاغ وزارت بهداشت چهار شهرستان محلات، دلیجان، زرندیه و کمیجان در استان مرکزی از وضعیت قرمز خارج  شدند.

از ابتدای شیوع کرونا تا روز گذشته 52 هزار و 781 نفر در این استان به بیماری کرونا مبتلا شدند و ۱۷۶۴ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

در موج چهارم بیماری کرونا تمام شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز قرار گرفتند که با محدودیت‌های ایجاد شده اخیرا چهار شهر استان از وضعیت قرمز خارج و در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک طی گفت‌وگویی گفت: طبق آخرین ابلاغیه وزارت بهداشت چهار شهرستان استان مرکزی از وضعیت قرمز خارج شدند.

محمد جمالیان طی گفت‌وگویی اظهار کرد: گفت: مطابق آخرین ابلاغیه وزارت بهداشت  شهرستان‌های محلات، دلیجان، زرندیه و کمیجان در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های اراک، ساوه، خمین، آشتیان، خنداب، شازند، فراهان و تفرش در وضعیت قرمز قرار دارند.

به گفته وی واکسیناسیون ضربتی کارکنان بهداشت برای کادر بهداشت و درمانی انجام شده است و واکسیناسیون با اولویت گروه‌های سالمند از امروز آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول