اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ژاوی: جنگ بزرگی را مقابل فولاد بردیم/بازی با النصر فینال زودهنگام آسیاست

سرمربی السد بعد از پیروزی مقابل فولاد خوزستان، گفت: امروز مقابل فولاد یک بازی خوب انجام دادیم و به هدف خود در این رقابت ها دست پیدا کردیم.

ژاوی: جنگ بزرگی را مقابل فولاد بردیم/بازی با النصر فینال زودهنگام آسیاست

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال فولاد امشب در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

ژاوی در نشست خبری بعد از بازی، گفت: ما از ابتدای حضورمان در لیگ قهرمانان آسیا بازی به بازی پیشرفت کردیم. امروز مقابل فولاد یک بازی خوب انجام دادم. با این برد به صدر جدول رسیدیم و به هدف خود در این رقابت ها دست پیدا کردیم. نمایش خوبی داشتیم و بازی با فولاد یک جنگ بزرگ بود.

وی افزود: بازیکنان السد عملکرد بهتری داشتند و ما مستحق برد بودیم. ما اکنون صدرنشین سخت ترین گروه لیگ قهرمانان آسیا هستیم. تمام بازیکنان السد در این بازی مسئولیت پذیر بودند و ثابت کردند در بازی های مهم بهترین هستند. بازی بعدی ما با النصر یک فینال زودهنگام است. ما همیشه به دنبال برد هستیم  و می خواهیم صدرنشین صعود کنیم.

انتهای پیام/

 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول