اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

کارآفرینان زندگی خود را در «قوی شو» می گویند/ انگیزه شروع چه بود؟

تهیه‌کننده برنامه «قوی شو» گفت: اشتغال، دغدغه اصلی جوانان محسوب می شود و ایجاد خود اشتغالی و کارآفرینی باید بیش از همیشه مورد توجه قرار گیرد. این برنامه نیز با ساختاری متفاوت بارقه امید و انگیزه را در جوانان روشن می کند.

کارآفرینان زندگی خود را در «قوی شو» می گویند/ انگیزه شروع چه بود؟

حانیه السادات آجودانی تهیه‌کننده برنامه «قوی شو» در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس درباره این برنامه گفت: «قوی شو» که از شبکه آموزش سیما روی آنتن می رود، یک مستند روایی با رویکرد ایجاد اشتغال و کارآفرینی تولید شده که در هر برنامه یک کارآفرین موفق را معرفی می کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری و توجه به تولید ملی و از آنجا که اشتغال دغدغه اصلی جوانان محسوب می شود، ایجاد خود اشتغالی و کارآفرینی باید بیش از همیشه مورد توجه قرار گیرد از این رو با تولید برنامه «قوی شو» بر آن شدیم با ساختاری متفاوت نسبت به این چنین برنامه ها بارقه امید و انگیزه را در جوانان روشن کنیم.

آجودانی درباره رویکردهای برنامه بیان داشت: این برنامه در کنار مبحث انگیزشی و کارآفرینی به فرهنگ بومی، گویش و حتی گردشگری که متاسفانه در حال فراموش شدن است، می‌پردازد. نگاه به زندگی ایرانی اسلامی و خانواده که باعث موفقیت یک فرد در کسب و کار می‌شود از مواردی‌ست که در «قوی شو» به آن پرداخته می‌شود.

وی افزود: تنوع در لوکیشن به لحاظ رنگ آمیزی بصری و ایجاد برنامه‌ای آموزشی مهارتی یکی دیگر از رویکردهای این برنامه است.

آجودانی تصریح کرد: «قوی شو» یک مستند روایی است که کارآفرینان خودشان داستان زندگی و کارآفرینی‌شان را تعریف می‌کنند. آن‌ها به محل کارشان می‌روند و توضیح می‌دهند که از کجا و با چه انگیزه‌ای شروع کرده‌اند و چگونه این کارگاه و شغل را به دست آورده‌اند.

وی اظهار داشت: ما در این برنامه خلاف دیگر برنامه هایی با این رویکرد که تنها یک کارآفرین را معرفی می کنند به مهارت‌آموزی می پردازیم و به جوانان امید می‌دهیم که دست از تلاش نکشند.

تهیه کننده «قوی شو» در رابطه با آموزش مهاجرت معکوس در این برنامه گفت:در این برنامه برخی از کارآفرینان از شهرها به روستاها بازگشته و از پتانسیل های روستا استفاده کرده و توانسته اند علاوه بر اینکه به درآمدزایی برسند حتی برای دیگران نیز ایجاد اشتغال کنند.

وی در پایان تاکید کرد: میلاد معتمدی‌فر دیگر تهیه‌کننده این برنامه است که خیلی برای کار زحمت کشیده است و کارگردانی «قوی شو» را هم برعهده دارند. اگر زحمات او و عوامل پرتلاش این برنامه نبود، شاید «قوی شو» به ثمر نمی‌نشست.

برنامه «قوی شو» شنبه تا چهارشنبه ساعت ١٨:١٠ از شبکه هفت سیما پخش می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول