اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

اظهارات ظریف و تکمیل پازل دشمن!

جریان شیفته غرب با رویکرد وابسته گرایی ضمن تکیه بر بازوهای رسانه‌ای خود طی 8 سال اخیر با بزک کردن چهره امریکا بدون توجه به توان داخلی کشور صرفاً با توهین و تحقیر منتقدان دلسوز در جهت تکمیل پازل دشمن گام برداشته است.

اظهارات ظریف و تکمیل پازل دشمن!

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ آرش پاک اندیش مدرس دانشگاه و عضو اندیشکده اسرا طی یادداشتی در واکنش به اظهارات محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه نوشت:جناب ظریف! شما در مصاحبه اخیرتان که به بهانه ثبت در تاریخ بر زبان جاری شد و حداقل یکبار برای همیشه آن بغض فروخفته خود را علیه آن "مرد میدان" جاری ساختید بدانید که اتفاقا تاریخ فراموش نخواهد کرد زمانی که پیر دلسوخته انقلاب تذکر و هشدار می‌دادند که « به مذاکرات و قول و قرار‌های آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها خوشبین و دلخوش نباشید و دشمن وقتی خرش از پل بگذرد به ریش شما می‌خندد و با سوءاستفاده از خلل و فرج برجام و با فریبکاری زیر قول و قرارهایش می‌زند»! ، همان موقع شما و دوستانتان امضای جان کری را تضمین دانستید و استراتژی اصلی آمریکا در مورد ایران، که همان وادار کردن تهران به توقف یا کاهش رفتار مقاومتی خود در منطقه از طریق فعال کردن مجموعه ای از ابزارهای ترکیبی اطلاعاتی و مذاکراتی بود را کلید زدید.

یاد آن پیر جماران به خیر که آن روز قلم در دست گرفته بود تا از یکی از خوش سابقه‌های ساده لوحی که در تکمیل پازل فرقه منافقین سنگ تمام گذاشت، اعلام برائت نماید، این شد که قلم را در خون دل فرو برد و بر جریده تاریخ نوشت: « من با خدای خود عهد کردم که از بدی افرادی که مکلف به اغماض آن نیستم، هرگز چشم پوشی نکنم...»

آقای جواد ظریف! جنابعالی که در طی 8 سال اخیر برنامه‌ای جز گره‌زدن تمام شوؤن کشور به برجام و «برجامیزاسیون» به ملت ایران ارائه ندادید و مردمی که رکورد پراید ۱۶۰ میلیونی و دلار ۳۲ هزار تومانی را در دولت جناب روحانی تجربه نمودند، اکنون با برگزاری گفتگویی اهانت آمیز به سردار دل‌ها بار دیگر ریل نفوذ دشمن بر کشور را آشکار ساختید و قلب دلباختگان آرمان های انقلاب اسلامی را که ریشه در خون شهدا دارد را به جوش می آوردید.

امثال شما متاسفانه به دلیل فقدان باور عمیق به مبانی گفتمان امام و انقلاب و به سبب غرق شدن در فضای فکری مهره های هرز شده و دلبسته به آمریکا همچنان سودای ارتباط با شیطان بزرگ را در سر دارند.

جریان شیفته غرب با رویکرد وابسته گرایی ضمن تکیه بر بازوهای رسانه ای خود طی 8 سال اخیر با بزک کردن چهره امریکا بدون توجه به توان داخلی کشور صرفاً با توهین و تحقیر منتقدان دلسوز در جهت تکمیل پازل دشمن گام برداشته است.

در همین راستا شبکه اغواگری که در بستر جریان تحریف شکل گرفته از طریق عملیات روانی و رخنه در ساختار تصمیم سازی و تصمیم گیری و یارگیری از عناصر فرصت طلب، به دنبال از میدان خارج کردن جوانان انقلابی است تا موتور محرکه انقلاب از کار بیفتد.

امیرالمومنین حضرت علی(ع) درباره شخصیت منافق می‌فرمایند: « از دشمن مخفی بیش از دشمن آشکار بر حذر باش.» اصولا خصوصیت اصلی شخصیت منافق همان تردید در انتخاب ایمان و کفر است که نشانه ترسو بودن و عدم اعتماد به نفس اوست که درباره منافقان هر عصری جاری است.

رهبر انقلاب در دیدار ۲۹ فروردین ۹۷ خود با مسؤولان و کارکنان وزارت اطلاعات به تقابل جدید امنیتی و اطلاعاتی دشمن با نظام اسلامی اشاره کرده و فرمودند: « یکی از محورهای مهم و اصلی این جنگ، «نفوذ و تأثیرگذاری بر نظام محاسباتی مسؤولان» و «تغییر باورهای مردم» است که در این جنگ، علاوه بر دفاع و بستن نفوذگاه‌ها، باید تهاجم نیز انجام، و از هرگونه غفلت و ساده‌اندیشی جداً پرهیز شود.»

در چله دوم انقلاب باید لشگری از جوانان مومن و انقلابی ضمن در دست گرفتن مدیریت اجرایی کشور مسیر تمدن سازی نوین اسلامی را با تکیه بر عزت ملی و عدالتخواهی با مسدود کردن راه تسلط دشمن در عرصه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی هموار کرده و امثال تقی زاده ها و میرزاملکم خان‌های زمان را به زباله دان تاریخ حواله دهند.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول