اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

شش رستوران متخلف در فیروزآباد پلمب شد

با حضور فرماندار و اعضای ستاد مقابله با کرونا شهرستان فیروزآباد شش رستوران متخلف به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

شش رستوران متخلف در فیروزآباد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، با توجه به شرایط قرمز شیوع ویروس کرونا در شهرستان، ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا ملزم به رعایت کامل دستورالعمل‌های ابلاغی بوده و ستاد مقابله با این ویروس در شهرستان و اتاق اصناف نیز بر نحوه فعالیت صنوف مختلف نظارت کامل دارند.

در پی بازدید و نظارت فرماندار فیروزآباد و هیات همراه، شش باب رستوران سنتی واقع در منطقه ویژه گردشگری آتشکده و موشکان این شهرستان اخطاریه دریافت کرده بودند.

این واحدهای صنفی به علت رعایت نکردن پروتکل های پیشگیری از کرونا با دستور مقام قضایی تا اطلاع ثانوی پلمب و تعطیل شدند.

فرماندار فیروزآباد در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت؛ تعطیلی صنوف غیرضروری در شرایط قرمز کرونایی تا رسیدن به شرایط زرد و آبی ادامه خواهد داشت و در صورت بی‌توجهی به دستور العمل ستاد کرونا و فعالیت غیر قانونی، با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

وی در خصوص اجرای گشت‌های مشترک بازرسان واحد نظارت اصناف، کارشناسان بهداشت محیط و پلیس امنیت گفت: در راستای نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور مدیریت بیماری کویید ۱۹ دستورالعمل های لازم به کلیه صنوف شهرستان ارائه شده و بدون کوچکترین اغماض با متخلفان برخورد می‌شود.

 آرگیو با اشاره به تعطیلی همه مشاغل به جز فعالیت گروه یک، ادامه داد: در پی بازدید و نظارت شش باب رستوران‌های سطح شهرستان، به دلیل رعایت نکردن دستورات ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی واحد صنفی، پلمب شدند.

فرماندار فیروزآباد تصریح کرد: نظارت و پلمب واحدهای صنفی متخلف تا پایان هفته ادامه خواهد داشت و به جد با متخلفان برخود خواهد شد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول