اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

پایگاه علمی تیلور اند فرانسیس: داروهای گیاهی، پشتیبانی قابل اعتماد برای درمان کروناست

در حال حاضر روش درمانی مشخصی برای مقابله با ویروس کرونا وجود ندارد، اما داروهای گیاهی می توانند در این زمینه نقش قابل توجهی ایفا کنند.در شرایطی که آسیا در این زمینه پیشتاز است، اروپا نیز تلاش های خود برای استفاده از داروهای گیاهی ضدکرونا را شدت بخشیده است.

پایگاه علمی تیلور اند فرانسیس: داروهای گیاهی، پشتیبانی قابل اعتماد برای درمان کروناست

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه علمی تیلور اند فرانسیس،   داروهای موجود در بازار برای مقابله با ویروس کرونا تنها می توانند تا حدی پیشرفت ویروس کرونا را کند کنند، اما نمی توانند به طور کامل سیستم ایمنی بدن را برای مقابله با ویروس مذکور یاری دهند.

در این شرایط گیاهان می توانند برای تولید داروهایی با کارآیی زیاد و عوارض جانبی اندک به کار گرفته شوند. از برخی از این گیاهان می توان برای تولید مواد مصنوعی مورد نیاز در تولید داروهای دیگر نیز به طور گسترده استفاده کرد.

اگرچه از داروهای گیاهی عمدتاً برای اهداف پیشگیرانه استفاده می شود ، اما برخی از کشورها نیز دستورالعمل هایی را منتشر کرده اند که نشانگر استفاده از داروهای سنتی گیاهی برای درمان بیماری کرونا در مراحل مختلف است. در شرایطی که آسیا در این زمینه پیشتاز است، اروپا نیز تلاش های خود برای استفاده از داروهای گیاهی ضدکرونا را شدت بخشیده است.

در این مقاله علمی مهمترین گونه های گیاهی پرکاربرد برای مقابله با ویروس کرونا آمده است و نیز به برخی داروهایی که از این گیاهان تولید شده، اشاره شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول