اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

واژگونی اتوبوس مسافربری در کرمانشاه/ ۵ نفر مصدوم شدند

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه، از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر تهران - کرمانشاه در ورودی این شهر خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه پنج نفر زخمی شدند.

واژگونی اتوبوس مسافربری در کرمانشاه/ ۵ نفر مصدوم شدند

 سرهنگ محمد حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر تهران - کرمانشاه در ورودی شهر کرمانشاه خبر داد، اظهار داشت: حادثه واژگونی اتوبوس حوالی ساعت 7 صبح امروز (هفتم اردیبهشت‌ماه) مقابل قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رخ داد.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه پنج نفر از سرنشینان اتوبوس دچار آسیب شده و توسط نیروهای امدای سریعا به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه علت وقوع این حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت سرعت بالا، خستگی و لغزنده بودن جاده عنوان کرد.

وی با بیان اینکه سرعت و سبقت های غیرمجاز عامل نیم بیشتری از سوانح رانندگی هستند، گفت: این دو تخلف سرعت عمل راننده در مواجه با خطر را به طرز محسوسی کاهش می دهد.

حیدری با بیان اینکه متاسفانه این دومین حادثه رانندگی طی ۷۲ ساعت اخیر است که به علت سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه رخ می‌دهد، گفت: در حادثه قبلی هم یک دستگاه پراید که از استان‌های مرکزی کشور عازم کرمانشاه بود در کمربندی کنگاور واژگون شد که مرگ ۲ نفر و زخمی شدن ۳ تن را به همراه داشت.

وی با اشاره به استقرار ۸۵ گشت پلیس در جاده‌های استان، از توقیف ۷۲ ساعته خودروهایی خبر داد که در طول مسیر ۲ تخلف حادثه‌ساز را مرتکب شوند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول