اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نشست گروه‌های فلسطینی برای بررسی تعویق انتخابات

همزمان با کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی در برابر انتخابات فلسطین، گروه‌های فلسطینی نشستی را به منظور بررسی تعویق انتخابات فلسطین برگزار می‌کنند.

نشست گروه‌های فلسطینی برای بررسی تعویق انتخابات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گروه‌های فلسطینی به ریاست «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز پنج‌شنبه به منظور بررسی موضوع تعویق انتخابات فلسطین، نشست برگزار می‌کنند.

به نوشته روزنامه «القدس العربی»، این نشست با حضور دبیران کل گروه‌های فلسطینی عضو سازمان آزادی‌بخش فلسطین و جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی برگزار خواهد شد و طی آن تعویق انتخابات فلسطین به دلیل لجاجت رژیم صهیونیستی و مخالفت آن با برگزاری انتخابات بر اساس توافقنامه‌های امضا شده با تشکیلات خودگردان فلسطین بررسی می‌شود.

در همین ارتباط، کمیته مرکزی جنبش فتح در نشستی که دو شب پیش در مقر ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در رام‌الله برگزار شد، تصمیم گرفت که چنانچه رژیم صهیونیستی به ساکنان قدس اجازه نامزدی و تبلیغات در انتخابات را ندهد، برگزاری انتخابات تا اطلاع ثانوی به تعویق بیفتد.

کمیته مرکزی فتح تأکید کرد که قدس پایتخت ابدی دولت فلسطین است و عدم برگزاری انتخابات در آن به معنای بازگشت به اجرای طرح «معامله قرن» است که پایداری فلسطینیان آن را به شکست کشاند.

این در حالی است که «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس فلسطین تأکید کرد که باید انتخابات این کشور در موعد خود برگزار شود.

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان اواخر دی‌ماه گذشته تأکید کرده بود که انتخابات پارلمانی در تاریخ ۲۲ ماه مه ۲۰۲۱ (یکم خرداد ۱۴۰۰)، انتخابات ریاستی ۳۱ جولای ( ۹ مرداد ۱۴۰۰) و شورای ملی ۳۱ آگوست (۹ شهریور) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول