اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

بازارچه صنایع‌دستی قورچی‌باشی ساماندهی می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین از ساماندهی بازارچه صنایع‌دستی قورچی‌باشی توسط شهرداری خبر داد.

بازارچه صنایع‌دستی قورچی‌باشی ساماندهی می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از خمین به نقل از روابط عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی،  علی مشهدی گفت: بنابر درخواست شورای اسلامی و شهرداری شهر قورچی‌باشی مبنی بر واگذاری بازارچه صنایع‌دستی این شهر جهت راه‌اندازی واحدهای عرضه محصولات بومی محلی در راستای اهداف اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، جلسه ای در بخشداری کمره برگزار شد.
وی افزود: براساس این جلسه‌ که با حضور بخشدار کمره، کاظمی معاون صنایع دستی استان،  شهردار،   رییس شورای شهر قورچی‌باشی، در محل بخشداری برگزار شد، مقرر شد  بازارچه مذکور بر اساس تفاهم‌نامه‌ای به شهرداری قورچی‌باشی واگذار شود و محل مذکور ساماندهی و مورد بهره‌برداری قرار گیرد. 
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین تعداد غرفه‌های این بازارچه را ۱۲ غرفه برشمرد و افزود: پس از ساماندهی، این بازارچه محلی برای عرضه انواع محصولات صنایع‌دستی و محصولات بومی محلی خواهد بود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول