اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پرداخت ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنایع سمنان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: صنایع این استان در سال گذشته حدود ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش دریافت کردند.

پرداخت ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنایع سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه‌دل صبح امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار کرد: در سال گذشته، ۱۳۳ واحد صنعتی استان تسهیلات رونق تولید در قالب سرمایه ثابت و سرمایه در گردش دریافت کرده‌اند.

وی افزود: از تسهیلات پرداخت‌شده به این واحدها، چهار واحد صنعتی به ارزش ۱۴۳ میلیارد ریال سرمایه ثابت و ۱۲۹ واحد به ارزش حدود ۱۶ هزار میلیارد ریال، سرمایه در گردش است.

رئیس سازمان صمت استان سمنان ادامه داد: در سال گذشته، ۲۶۵ واحد صنعتی در استان متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید بودند که از این تعداد، ۱۹۱ واحد تولیدی صنعتی برای دریافت تسهیلات رونق به ارزش حدود ۲۱ هزار میلیارد ریال از طریق سامانه بهین‌یاب به بانک‌های عامل معرفی شدند.

تشنه‌دل با اشاره به تحلیل فراوانی صورت‌گرفته در تحقق پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال ۹۹ تصریح کرد: ۷۷ درصد پرداخت تسهیلات رونق تولید نسبت به معرفی در صنایع استان محقق شده است.

او ادامه داد: در بخش رفع موانع تولید استان سمنان نیز تا این جلسه مشکلات بیش از یک هزار و ۲۴۵ واحد تولیدی استان بررسی و در جهت مانع زدایی از واحدهای تولیدی، دو هزار و ۶۷۰ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به دیگر دستور کار این نشست افزود: در این جلسه، با پرداخت تسهیلات به ارزش ۲۰ میلیارد ریال به دو واحد صنعتی استان موافقت و مشکلات بانکی و زیربنایی ۱۰ واحد تولیدی صنعتی و معدنی استان بررسی شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۵/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول