اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مهدی: برگزاری تمرین پرسپولیس در زمان قرنطینه در اختیار باشگاه است/ تا ۳۰ خرداد نمی‌توانیم بازی‌ها را شروع کنیم

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: طبق دستور العمل وزارت بهداشت، کاروان پرسپولیس نهایت یک هفته در قرنطینه است اما برگزاری تمرینات در این زمان در اختیار خود باشگاه است.

مهدی: برگزاری تمرین پرسپولیس در زمان قرنطینه در اختیار باشگاه است/ تا ۳۰ خرداد نمی‌توانیم بازی‌ها را شروع کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، سهیل مهدی در خصوص بحث قرنطینه کاروان پرسپولیس در بازگشت به ایران از هند گفت: به واسطه تقارن شب های قدر با بازگشت کاروان، برنامه ریزی برای این ایام نداشتیم. درخواست کرده ایم تیم پزشکی ستاد مقابله با کرونا این قضیه را تحت نظر بگیرند. به هر حال، دستور وزارت بهداشت کشور است و ما هیچگاه از خط قرمزهای وزارت بهداشت عبور نکرده و نخواهیم کرد. 

وی افزود: امیدوارم تقدم و تأخری در برنامه مان صورت نگیرد. اگر بتوانند زودتر تیم را آزاد کنند و با تست های پی در پی و با روش های پزشکی کمک‌مان کنند، خوشحالتر می شویم. اگر هم نشد، تابع نظرات وزارت بهداشت هستیم. 

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ خاطرنشان کرد: طبق دستورالعمل وزارت ورزش که از طرف وزارت بهداشت ابلاغ شده، با تست هایی که صورت می گیرد، کاروان نهایتاً یک هفته در قرنطینه خواهد بود. 

مهدی در ادامه گفت و گو با برنامه از فوتبال چه خبر رادیو ورزش در پاسخ به اینکه آیا قرنطینه شامل تمرینات هم می شود، عنوان کرد: این اختیار خود باشگاه است که از یک هفته چگونه استفاده کند. فرقی نمی کند. اگر قرنطینه هم نداشتیم، این مدت فاصله تا مسابقه بعدی وجود داشت. 

وی با اشاره به تعداد زیاد بازی عقب افتاده، درباره تاریخ دقیق برگزاری این مسابقات اظهار کرد: اکنون 4 دیدار معوقه جام حذفی برای 4 نماینده کشورمان در آسیا داریم و تاریخ ها مشخص است. البته احتمالاً تغییر برنامه ای هم از تیم ملی خواهیم داشتیم و منتظر این تغییرات هستیم. 

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: 3،4 هفته آخر باید بازی ها همزمان باشد و اردوی تیم ملی از همه مهمتر است که از چه تاریخی شروع می شود. این اردو تا 25 خرداد ادامه دارد و 28 خرداد انتخابات ریاست جمهوری را خواهیم داشت. قاعدتاً ما تا 30 خرداد نمی توانیم دیدارها را شروع کنیم و این موارد تنش های بیرونی است که به جدول مسابقات تحمیل می شود و دست ما نیست. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول