اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

افطاری مشکوک رییس‌جمهور؛ طلاب در «فارس‌من»: آقای روحانی به‌جای تحرکات انتخاباتی به‌درد مردم برسید

اقدام مشکوک رئیس‌جمهور در واریز مبالغی باعنوان «افطاری» به‌حساب روحانیون واکنش‌های زیادی داشت. بسیاری از آنها با ثبت پویش‌های متواتری در «فارس‌من» به آن انتقاد کردند.

افطاری مشکوک رییس‌جمهور؛ طلاب در «فارس‌من»: آقای روحانی به‌جای تحرکات انتخاباتی به‌درد مردم برسید

به گزارش خبرگزاری فارس؛ گروهی از کاربران با ثبت یک کمپین در «فارس من» نسبت به واریز مبالغی تحت عنوان «افطاری رئیس‌جمهور» به حساب طلاب سراسر کشور انتقاد کردند.  در بخشی از پویش آنها آمده است: «در روزهای اخیر دولت آقای روحانی در اقدامی مشکوک، غیرعادلانه و صرفاً نمایشی با بهانه افطاری اقدام به واریز مبلغ ۲ میلیون تومان به حساب طلاب سراسر کشور نموده است.»

 

امضاکنندگان پویش در ادامه نوشته‌اند: «بدین وسیله ما طلاب سراسر ایران اسلامی ضمن مردود دانستن این اقدام از مرکز خدمات و مدیریت کل حوزه های علمیه تقاضا داریم تا در اسرع وقت مبالغ واریزی مسترد گشته و جهت منافع عام‌المنفعه ملت مظلوم ایران و کمک به اقشار ضعیف و تحت فشار مصروف گردد. به آقای روحانی پیشنهاد می‌گردد بجای این اقدامات به فکر اصلاح وضعیت معیشت ملت بوده و در جهت کمک به رونق تولید گام بردارد.»

 

آیت‌الله اراکی عضو شورای‌عالی حوزه‌های علمیه نیز به این موضوع واکنش داد و باصدور بیانیه‌ای خاطرنشان کرد: «از ابتدای پیدایش حوزه های مقدسه علمیه بنا نبوده و نیست که طلاب جیره خوار دولت‏ها باشند، در شرایطی که مردم در فشار سخت اقتصادی قرار دارند اگر دولت امکاناتی برای کمک به قشر مستضعف جامعه دارد بهتر است به عامه مردم رسیدگی کند و طلاب با همه‏ ی شرایط سختی که بر آنها می‏ گذرد همراه مردم و همدرد مردمند و نیازی به این هدایای مشکوک ندارند.»

جمع دیگری از طلاب نیز عصر دیروز با انتشار یک نامه سرگشاده اعلام کردند مبالغ واریزی را برای مبارزه با کرونا به وزارت بهداشت اهدا خواهند کرد. در این نامه آمده است: «بیش از فشار معیشتی و اقتصادی که  بر طلاب وارد می‌شود، بار مسوولیت ناشی از دردهای امروز مردم بر شانه ما سنگینی می‌کند. بر این اساس جمعی از طلاب وجه مذکور را جهت کمک به مبارزه با ویروس منحوس کرونا به شماره اعلامی از پویش نذر سلامتی ستاد کرونا واریز می‌کنند.»

پیگیری موضوع در دستور کار همکاران من در گروه‌های تخصصی خبرگزاری است. اخبار تکمیلی را در فارس دنبال کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول