اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

جایگاه بسیج دانشجویی برای حال و آینده انقلاب مهم است

نهمین نشست از سلسله نشست‌های تبیین گفتمان دولت جوان حزب اللهی به همت بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران و با حضور حجت الاسلام رجبی دبیر موسسه امام خمینی(ره) برگزار شد.

جایگاه بسیج دانشجویی برای حال و آینده انقلاب مهم است

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ به همت معاونت گفتمان سازی بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران؛ نهمین نشست از سلسله نشست‌های تبیین گفتمان دولت جوان حزب اللهی با حضور حجت الاسلام رجبی دبیر موسسه امام خمینی(ره) برگزار شد.

حجت الاسلام رجبی در این نشست با اشاره به اهمیت تشکیل بسیج گفت: حضرت امام شجره طیبه بسیج را در کشور ما تاسیس کردند و همواره نسبت به بسیج عنایت ویژه داشتند.

وی در این باره افزود: در بین اقشار مختلف بسیج، سازمان بسیج دانشجویی هم به دلیل نوعی مردمی بودنش قوی است و هم در عین حال جایگاه آن برای حال و آینده انقلاب مهم است.

وی ادامه داد: مهمترین عنصری که در این حرکت ها وجود دارد، بحث هدایت و معرفت است و در تعالیم دینی و قرآن به چیزی به  اندازه معرفت و آگاهی تاکید نشده است و در ماه مبارک رمضان قران کریم برای هدایت انسان نازل شده است.

رجبی در بخش دیگری از سخنانش به نزدیک شدن به شبهای قدر اشاره و تصریح کرد: بهترین عمل در شب قدر کسب علم است و بالاترین معرفتی که ما می خواهیم به دست بیاوریم، معرفت الله است، امام در این باره می‌فرماید فقط کسی می تواند خدا را عبادت کند که خدا را شناخته باشد.

وی گفت: اگر بسیج دانشجویی حساس است قطعاً دشمن هم بیشترین حساسیت را نسبت به بسیج دانشجویی دارد که بیشترین ضربه را بزند و ما باید همواره سطح معرفتی خودمان را بالا ببریم تا بتوانیم در برابر آفات مقاوم باشیم.

 دبیر موسسه امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: بسیج به بعد معرفتی توجه دارد و عنصر دیگر در این بحث مسئله انگیزش است که اهمیت فراوانی دارد. 

لازم ذکر است این نشست با حضور مسئولین بسیج دانشجویی استان قم و به صورت آنلاین و حضوری در موسسه امام خمینی (ره) قم برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول