اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

وقوع ۲فقره تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل شهید فهمیده مشهد

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی از وقوع دو تصادف زنجیره‌ای منجر به خسارت در محدوده میدان شهید فهمیده مشهد خبر داد و گفت: خوشبختانه در هر ۲ تصادف که بین چند دستگاه کامیون و سواری رخ داده شده، مصدوم و فوتی نداشتیم و علت وقوع این سانحه در دست بررسی است.

وقوع ۲فقره تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل شهید فهمیده مشهد

حمیدرضا دهنوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد در خصوص جزئیات تصادف حادث شده در بزرگراه منتهی به میدان شهید فهمیده بین چند دستگاه خودرو سواری و کامیون توضیح داد: بامداد امروز در ساعت چهار و ۱۵ دقیقه صبح ۲ تصادف منجر به خسارت به صورت هم زمان در یک جا رخ داده است.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی در خصوص محل بروز این دو سانحه گفت: این دو تصادف در محدوده بزرگراه حدود ۲۰۰ متر مانده به پل شهید فهمیده به سمت پل امام حسین(ع) مسیر حرکت دو خودرو کامیون بوده است که در تصادف نخست متاسفانه دو دستگاه کامیون به هم برخورد می‌کنند که این برخورد منجر به واژگون شدن هر دو دستگاه خودرو می‌شود.

وی افزود: در ادامه نیز یک تصادف دیگر بین یک دستگاه کامیون کشنده همراه با سواری پژو با یک دستگاه کامیونت بنز رخ می‌دهد که خوشبختانه راننده کامیون کشنده خودرو را به سمت چپ که آیلند وسط بزرگراه قرار دارد ، هدایت می‌کند.

دهنوی تصریح کرد: هم در تصادف اول که منجر به واژگونی دو دستگاه خودرو کامیون شده است و هم در تصادف ثانویه‌ای که به علت واژگون شدن دو دستگاه کامیونت در تصادف اول به وقوع پیوسته است، خوشبختانه مصدوم و فوتی نداشته‌ایم و هر دو تصادف تنها منجر به خسارت شده است.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: علت وقوع این سانحه در دست بررسی است و به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول