اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

چرا بازی بادران و هوادار جنجالی شد؟

سرپرست تیم فوتبال بادران گفت: با توجه به اینکه بازی به دفعات متوقف شد و اتفاقات ناخوشایندی هم در آن افتاد داور حداقل باید 15 دقیقه وقت تلف شده می‌گرفت.

چرا بازی بادران و هوادار جنجالی شد؟

رضا رهقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بازی شب گذشته بادران مقابل هوادار تهران اظهار داشت: متأسفانه داور مسابقه از شروع بازی اتفاقاتی را رقم زد که باعث شد ما بیشترین ضربه را از سمت داوری بخوریم. روز خوب داور نبود. در دقیقه 46 خطایی به نفع تیم هوادار گرفت که منجر به گل اول این تیم شد و در همین صحنه گل، روی دروازه‌بان ما خطا کردند. متأسفانه اشتباهات پیاپی و زنجیره‌ای داور این بازی را تحت تأثیر قرار داد.

سرپرست بادران در خصوص درگیری بازیکنان و اعضای دو تیم در اواسط نیمه دوم و درون زمین عنوان کرد: اتفاقات از آنجا شروع شد که بازیکن ما از بازیکن حریف عبور کرد اما داور به اشتباه خطای بازیکن ما را گرفت و به او کارت زرد هم نشان داد. بازیکن ما اعتراض کرد و این جریان منجر به درگیری لفظی بین بازیکنان شد. بعد از آن با بزرگ‌نمایی بازیکن هوادار یکی از بازیکنان ما اخراج شد. سپس درگیری‌ها شدت گرفت که باعث شد اعضای کادر فنی دو تیم در این ماجرا مداخله کنند.

وی تصریح کرد: اصلاً‌ درگیری فیزیکی و زد و خورد به وجود نیامد فقط درگیری لفظی بود متأسفانه داور هم به تیم ما و هم به تیم حریف در جریان مسابقه تنش وارد کرد. دو تیم با هم مشکلی نداشتند و اشتباهات داوری تمام این اتفاقات را رقم زد. از تیم ما جمشید شاه‌محمدی (مربی) و حمید کاظمی اخراج شدند. اگر اشتباهات داوری نبود می‌توانستیم قطعا برنده بازی باشیم و امتیازمان را با صدر جدول کم کنیم اما داور این حق و اجازه را از ما گرفت.

سرپرست بادران در مورد 11 دقیقه وقت تلف شده که داور در پایان نیمه دوم اعلام کرد، گفت: به نظر من بیشتر از 11 دقیقه باید می‌گرفت. یک بازی معمولی با تعویض‌هایش حداقل 5-4 دقیقه وقت تلف شده دارد. با توجه به اینکه این بازی به دفعات متوقف شد و اتفاقات ناخوشایندی هم در آن افتاد فکر می‌کنم حداقل باید 15 دقیقه وقت تلف شده می‌گرفت.

رهقی با اشاره به شانس بسیار خوب بادران برای برای صعود به لیگ برتر، گفت: به هر حال این یک بازی بود که تمام شد و ما آن را فراموش می‌کنیم. بازی‌های زیادی پیش‌رو داریم. قطعاً‌به هدف‌مان که صعود به لیگ برتر است فکر می‌کنیم. تلاش می‌کنیم تا ان‌شاالله در بازی‌های بعدی امتیازات لازم را به دست بیاوریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول